IT priemonių taikymo ypatumai per technologijų pamokas

Authors

  • Alina Lukšėnienė Vilniaus Gedimino technikos universitetas
  • Birutė Žygaitienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Kristina Pošiūnaitė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.1758

Pagrindiniai žodžiai:

informacinės technologijos (IT), informacinių komunikacinių technologijų (IKT) taikymo įgūdžiai, technologijų pamoka

Santrauka

Remiantis Lietuvos ir užsienio moksline, pedagogine ir psichologine literatūra, norminiais valstybės dokumentais, straipsnyje identifikuojama mokinių informacinių technologinių įgūdžių ugdymo svarba pagrindinėje mokykloje per technologijų pamokas. Plačiau apžvelgta technologijų mokytojų informacinių technologijų (toliau – IT) taikymo tikslai ugdymo procese, analizuojami 5–8 klasių mokinių IT taikymo įgūdžių ugdymo per technologijų pamokas ypatumai, apibendrinamos pagrindinės problemos, susijusios su IT taikymu technologijų pamokose.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-03-05

Kaip cituoti

Lukšėnienė, A. ., Žygaitienė, B. ., & Pošiūnaitė, K. . (2014). IT priemonių taikymo ypatumai per technologijų pamokas. Pedagogika / Pedagogy, 113(1), 148–158. https://doi.org/10.15823/p.2014.1758

Numeris

Skyriai

Straipsniai