Bendrųjų kompetencijų ugdymo prielaidos mokant biologijos bendrojo ugdymo mokykloje: 9–10 klasės vadovėlių turinio aspektas
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2014.1757Pagrindiniai žodžiai:
pagrindinis ugdymas, vadovėliai, dalykinės kompetencijos, bendrosios kompetencijos, edukacinės raiškos formos, metodaiSantrauka
Straipsnyje aprašomi per pastaruosius trejus metus atskirų lietuvių autorių parengtų 9–10 klasės biologijos vadovėlių turinio edukaciniai ypatumai, išryškinantys šiuolaikinio ugdymo prioritetus. Taikant turinio vertinamąją (content) analizę, išnagrinėti vadovėlių rengimo didaktiniai principai, atskleistos bendrųjų kompetencijų (mokėjimo mokytis, pažinimo, komunikavimo, IKT naudojimo bei kitų) ugdymo raiškos formos šių mokymosi priemonių tekstinėje, vaizdinėje, praktinėje ir kitoje medžiagoje.
Atsisiuntimai
Publikuota
2014-03-05
Kaip cituoti
Grinkevičius, K. . (2014). Bendrųjų kompetencijų ugdymo prielaidos mokant biologijos bendrojo ugdymo mokykloje: 9–10 klasės vadovėlių turinio aspektas. Pedagogika, 113(1), 132–147. https://doi.org/10.15823/p.2014.1757
Numeris
Skyriai
Straipsniai