Bendrųjų kompetencijų ugdymo prielaidos mokant biologijos bendrojo ugdymo mokykloje: 9–10 klasės vadovėlių turinio aspektas

Authors

  • Kęstutis Grinkevičius Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.1757

Pagrindiniai žodžiai:

pagrindinis ugdymas, vadovėliai, dalykinės kompetencijos, bendrosios kompetencijos, edukacinės raiškos formos, metodai

Santrauka

Straipsnyje aprašomi per pastaruosius trejus metus atskirų lietuvių autorių parengtų 9–10 klasės biologijos vadovėlių turinio edukaciniai ypatumai,  išryškinantys šiuolaikinio ugdymo prioritetus. Taikant turinio vertinamąją (content) analizę, išnagrinėti vadovėlių rengimo didaktiniai principai, atskleistos bendrųjų kompetencijų (mokėjimo mokytis, pažinimo, komunikavimo, IKT naudojimo bei kitų) ugdymo raiškos formos šių mokymosi priemonių tekstinėje, vaizdinėje, praktinėje ir kitoje medžiagoje.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-03-05

Kaip cituoti

Grinkevičius, K. . (2014). Bendrųjų kompetencijų ugdymo prielaidos mokant biologijos bendrojo ugdymo mokykloje: 9–10 klasės vadovėlių turinio aspektas. Pedagogika, 113(1), 132–147. https://doi.org/10.15823/p.2014.1757

Numeris

Skyriai

Straipsniai