Development of technological competencies: a precondition for life long learning
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2014.1756Pagrindiniai žodžiai:
mokymasis visą gyvenimą, technologinės kompetencijos, mokymosi visą gyvenimą motyvai, mokymosi visą gyvenimą trukdžiaiSantrauka
Straipsnyje analizuojamos įvairiais būdais įgyjamos technologinės kompetencijos, išryškinami veiksniai, skatinantys įgyti šių kompetencijų, ir išaiškinami mokymosi visą gyvenimą trukdžiai. Tyrimo metu apklausta 250 įvairaus amžiaus, išsilavinimo ir lyties suaugusių žmonių. Nustatyta, kad nuolatinio mokymosi poreikiui daro įtaką tokie vidiniai veiksniai kaip noras įgyti žinių, noras tobulėti, taip pat asmens interesai. Suaugusieji noriai mokosi savaiminio mokymosi formomis: tai mokymasis iš savo patirties, bendravimas su kolegomis ir draugais.
Atsisiuntimai
Publikuota
2014-03-05
Kaip cituoti
Sederevičiūtė - Pačiauskienė, Živilė ., Miškinienė, M. ., & Norkienė, E. . (2014). Development of technological competencies: a precondition for life long learning. Pedagogika / Pedagogy, 113(1), 123–131. https://doi.org/10.15823/p.2014.1756
Numeris
Skyriai
Straipsniai