Development of technological competencies: a precondition for life long learning

Authors

  • Živilė Sederevičiūtė - Pačiauskienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Manefa Miškinienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Eurika Norkienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.1756

Pagrindiniai žodžiai:

mokymasis visą gyvenimą, technologinės kompetencijos, mokymosi visą gyvenimą motyvai, mokymosi visą gyvenimą trukdžiai

Santrauka

Straipsnyje analizuojamos įvairiais būdais įgyjamos technologinės kompetencijos, išryškinami veiksniai, skatinantys įgyti šių kompetencijų, ir išaiškinami mokymosi visą gyvenimą trukdžiai. Tyrimo metu apklausta 250 įvairaus amžiaus, išsilavinimo ir lyties suaugusių žmonių. Nustatyta, kad nuolatinio mokymosi poreikiui daro įtaką tokie vidiniai veiksniai kaip noras įgyti žinių, noras tobulėti, taip pat asmens interesai. Suaugusieji noriai mokosi savaiminio mokymosi formomis: tai mokymasis iš savo patirties, bendravimas su kolegomis ir draugais.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-03-05

Kaip cituoti

Sederevičiūtė - Pačiauskienė, Živilė ., Miškinienė, M. ., & Norkienė, E. . (2014). Development of technological competencies: a precondition for life long learning. Pedagogika / Pedagogy, 113(1), 123–131. https://doi.org/10.15823/p.2014.1756

Numeris

Skyriai

Straipsniai