Europos šalių technologijų mokytojų rengimo programų turinio analizė

Authors

  • Ariana Numgaudienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Birutė Žygaitienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.1755

Pagrindiniai žodžiai:

studijų programos turinys, technologijų dalykas, technologijų pedagogika, namų ūkis, pedagogų rengimas

Santrauka

Straipsnyje aptariamos studijų programų konstravimo ir atnaujinimo problemos Lietuvos švietimo sistemai integruojantis į europinę švietimo erdvę. Iš esmės pasikeitus Pagrindinio ugdymo(2008) ir Vidurinio ugdymo bendrosioms programoms(2011) bei siekiant visiškai apimti mokytojui būtinų bendrakultūrinės, profesinių, bendrųjų ir specialiųjų kompetencijų ugdymąsi, atnaujinant Technologijų pedagogikos studijų programą, buvo atliktas kai kurių Europos universitetų, rengiančių technologijų mokytojus, studijų programų turinio tyrimas, kurio metu išryškėjo, kad įvairių Europos šalių universitetų teoriniai studijų programų konstravimo modeliai turi panašumų ir skirtumų, kuriuos nulemia filosofinis aspektas, humanistinės idėjos bei nacionalinis švietimo politikos kontekstas. Straipsnyje analizuojamas Europos šalių universitetų technologijų dalyko pedagogų rengimo programų turinys bei pristatomi LEU Technologijų pedagogikos dalyko studijų programos atnaujinimo rezultatai.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-03-05

Kaip cituoti

Numgaudienė, A., & Žygaitienė, B. . (2014). Europos šalių technologijų mokytojų rengimo programų turinio analizė. Pedagogy / Pedagogika, 113(1), 112–122. https://doi.org/10.15823/p.2014.1755

Numeris

Skyriai

Straipsniai