Kai kurie pradinių klasių mokinio meninės individualybės pažinimo aspektai
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2014.1753Pagrindiniai žodžiai:
pradinės klasės, dailės mokytojas, meninės ir psichologinės kompetencijos, mokinys, meninė individualybėSantrauka
Straipsnyje nagrinėjamas pradinių klasių dailės mokytojo meninių ir psichologinių kompetencijų sąveikos poveikis mokinio meninės individualybės paieškoms, nustatyti kai kurie mokinio meninių gabumų bei gebėjimų, jo individualių polinkių pažinimo aspektai.
Tyrimu atskleista didelės dalies dailės mokytojų meninės ir psichologinės kompetencijos nepakankamumas, ribojantis meninės mokinio individualybės pažinimo procesą. Pateiktos grįžtamojo ryšio rekomendacijos aptariamai problemai spręsti.
Atsisiuntimai
Publikuota
2014-03-05
Kaip cituoti
Sidabrienė, J. . (2014). Kai kurie pradinių klasių mokinio meninės individualybės pažinimo aspektai. Pedagogika, 113(1), 90–99. https://doi.org/10.15823/p.2014.1753
Numeris
Skyriai
Straipsniai