Kai kurie pradinių klasių mokinio meninės individualybės pažinimo aspektai

Authors

  • Jurga Sidabrienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.1753

Pagrindiniai žodžiai:

pradinės klasės, dailės mokytojas, meninės ir psichologinės kompetencijos, mokinys, meninė individualybė

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjamas pradinių klasių dailės mokytojo meninių ir psichologinių kompetencijų sąveikos poveikis mokinio meninės individualybės paieškoms, nustatyti kai kurie mokinio meninių gabumų bei gebėjimų, jo individualių polinkių pažinimo aspektai.
Tyrimu atskleista didelės dalies dailės mokytojų meninės ir psichologinės kompetencijos nepakankamumas, ribojantis meninės mokinio individualybės pažinimo procesą. Pateiktos grįžtamojo ryšio rekomendacijos aptariamai problemai spręsti.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-03-05

Kaip cituoti

Sidabrienė, J. . (2014). Kai kurie pradinių klasių mokinio meninės individualybės pažinimo aspektai. Pedagogika, 113(1), 90–99. https://doi.org/10.15823/p.2014.1753

Numeris

Skyriai

Straipsniai