Muzikos pedagogo profesijos pasirinkimo motyvai ir jų kaita studijų metu
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2014.1750Pagrindiniai žodžiai:
mokytojų rengimas, profesinis pasirinkimas, muzikos pedagogas, motyvaiSantrauka
Straipsnyje analizuojama LEU studentų muzikos pedagogo profesijos pasirinkimo motyvų problema. Svarbiausi pasirinkimo motyvai – pažintiniai, aukštojo mokslo siekimas ir asmeniniai. Nustatytas profesijos pasirinkimo motyvų sustiprėjimas studijų metu, kuriam įtaką daro studijų kokybė, lūkesčių išsipildymas, atsiradusių poreikių patenkinimas bei pedagoginės praktikos naudingumas. Tyrimo rezultatų analizė naudinga norint tobulinti muzikos mokytojų rengimą.
Atsisiuntimai
Publikuota
2014-03-05
Kaip cituoti
Abramauskienė, J., & Kirliauskienė, R. . (2014). Muzikos pedagogo profesijos pasirinkimo motyvai ir jų kaita studijų metu. Pedagogika / Pedagogy, 113(1), 45–57. https://doi.org/10.15823/p.2014.1750
Numeris
Skyriai
Straipsniai