Muzikos pedagogo profesijos pasirinkimo motyvai ir jų kaita studijų metu

Authors

  • Jolanta Abramauskienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Rasa Kirliauskienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.1750

Pagrindiniai žodžiai:

mokytojų rengimas, profesinis pasirinkimas, muzikos pedagogas, motyvai

Santrauka

Straipsnyje analizuojama LEU studentų muzikos pedagogo profesijos pasirinkimo motyvų problema. Svarbiausi pasirinkimo motyvai – pažintiniai, aukštojo mokslo siekimas ir asmeniniai. Nustatytas profesijos pasirinkimo motyvų sustiprėjimas studijų metu, kuriam įtaką daro studijų kokybė, lūkesčių išsipildymas, atsiradusių poreikių patenkinimas bei pedagoginės praktikos naudingumas. Tyrimo rezultatų analizė naudinga norint tobulinti muzikos mokytojų rengimą.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-03-05

Kaip cituoti

Abramauskienė, J., & Kirliauskienė, R. . (2014). Muzikos pedagogo profesijos pasirinkimo motyvai ir jų kaita studijų metu. Pedagogika / Pedagogy, 113(1), 45–57. https://doi.org/10.15823/p.2014.1750

Numeris

Skyriai

Straipsniai