Stojančiųjų į pedagogines specialybes motyvacijos tapti pedagogu vertinimas

Authors

  • Dalia Bagdžiūnienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Aušra Kazlauskienė Šiaulių universitetas
  • Audronė Liniauskaitė Klaipėdos universitetas
  • Dalia Nasvytienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Emilija Sakadolskienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Henrika Šečkuvienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.1749

Pagrindiniai žodžiai:

motyvacija tapti pedagogu, motyvacijos vertinimas, vidinė motyvacija, ketinimas dirbti pedagogu

Santrauka

Šalies raidos strateginiai tikslai kelia aukštus reikalavimus esamiems ir būsimiems pedagogams, todėl poreikis turėti veiksmingą būsimų pedagogų atrankos sistemą, sudarančią prielaidas sėkmingam pedagogų rengimui, tampa itin aktualus. Straipsnyje pristatomi nuo 2010 m. Lietuvoje vykdomo  stojančiųjų į pedagogikos specialybes motyvacijos tapti pedagogu vertinimo tyrimo rezultatai, atskleidžiantys kai kurias metodo validumo ir patikimumo charakteristikas.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-03-05

Kaip cituoti

Bagdžiūnienė, D. ., Kazlauskienė, A., Liniauskaitė, A. ., Nasvytienė, D., Sakadolskienė, E. ., & Šečkuvienė, H. . (2014). Stojančiųjų į pedagogines specialybes motyvacijos tapti pedagogu vertinimas. Pedagogika / Pedagogy, 113(1), 28–44. https://doi.org/10.15823/p.2014.1749

Numeris

Skyriai

Straipsniai