Stojančiųjų į pedagogines specialybes motyvacijos tapti pedagogu vertinimas
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2014.1749Pagrindiniai žodžiai:
motyvacija tapti pedagogu, motyvacijos vertinimas, vidinė motyvacija, ketinimas dirbti pedagoguSantrauka
Šalies raidos strateginiai tikslai kelia aukštus reikalavimus esamiems ir būsimiems pedagogams, todėl poreikis turėti veiksmingą būsimų pedagogų atrankos sistemą, sudarančią prielaidas sėkmingam pedagogų rengimui, tampa itin aktualus. Straipsnyje pristatomi nuo 2010 m. Lietuvoje vykdomo stojančiųjų į pedagogikos specialybes motyvacijos tapti pedagogu vertinimo tyrimo rezultatai, atskleidžiantys kai kurias metodo validumo ir patikimumo charakteristikas.
Atsisiuntimai
Publikuota
2014-03-05
Kaip cituoti
Bagdžiūnienė, D. ., Kazlauskienė, A., Liniauskaitė, A. ., Nasvytienė, D., Sakadolskienė, E. ., & Šečkuvienė, H. . (2014). Stojančiųjų į pedagogines specialybes motyvacijos tapti pedagogu vertinimas. Pedagogika / Pedagogy, 113(1), 28–44. https://doi.org/10.15823/p.2014.1749
Numeris
Skyriai
Straipsniai