Universiteto katedros studijų veiklo valdymo procesas: teorinis požiūris
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2014.1748Pagrindiniai žodžiai:
universiteto katedra, studijų veiklos žinios, organizacinis mokymasis, žinių valdymo procesasSantrauka
Rengti profesionalus žinių organizacijoms tampa aktualiu švietimo uždaviniu.
Žinių organizacijų pagrindinis turtas – unikalios žinios, turinčios esminę reikšmę organizacijų vertei kurti. Dinamiškoje profesionalo kompetencijų struktūroje organizacinio mokymosi gebėjimai yra pamatiniai. Šiame kontekste žinių valdymui tampant edukologiją ir vadybą vienijančia paradigma, universitetai vis labiau identifikuojasi kaip žinių organizacijos, kurių esminiai struktūriniai dariniai – katedros – turi pasižymėti esminiais žinių valdymo bruožais.
Dėl negausių žinių valdymo universitete problemų tyrimų negalima atsakyti į klausimą, kokie studijų veiklos žinių valdymo proceso ypatumai būdingi universiteto katedrai.Taikant mokslinės literatūros analizės metodą, šiame straipsnyje pagrindžiama universiteto katedros studijų veiklos žinių valdymo procesas.