Muzikai gabių vaikų ugdymas: Vilniaus chorinio dainavimo mokyklos „Liepaitės“ mokytojų patirtis

Authors

  • Henrika Šečkuvienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.041

Pagrindiniai žodžiai:

muzikai gabūs vaikai, muzikiniai gebėjimai, mokytojų patirtis

Santrauka

Gabių vaikų ugdymui Lietuvoje skiriamas vis didesnis dėmesys, pripažįstama, kad jie taip pat turi specialių poreikių. Šiame straipsnyje pristatomi Vilniaus chorinio dainavimo mokyklos „Liepaitės“ mokytojų, ugdančių muzikai gabius vaikus, patirties tyrimo rezultatai, atskleidžiantys kai kuriuos skirtingų muzikinių gebėjimų vaikų ugdymo aspektus bei pokyčių reikalaujančias problemines sritis.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-09-10

Kaip cituoti

Šečkuvienė, H. . (2014). Muzikai gabių vaikų ugdymas: Vilniaus chorinio dainavimo mokyklos „Liepaitės“ mokytojų patirtis. Pedagogika / Pedagogy, 115(3), 247–257. https://doi.org/10.15823/p.2014.041

Numeris

Skyriai

Straipsniai