Intuicijos reikšmingumas muzikiniame ugdyme

Authors

  • Rasa Kirliauskienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.038

Pagrindiniai žodžiai:

muzikinis ugdymas, šiuolaikinio muzikos mokytojo vaidmuo, intuicija

Santrauka

Straipsnyje analizuojamas intuicijos reikšmingumas muzikiniame ugdyme. Muzikinis ugdymas, kuris remiasi muzikavimu, sudaro palankias sąlygas intuicijai lavinti. Tyrimu atskleista, kad muzikos mokytojai dažnai elgiasi pagal intuiciją, keičia planus atsiradus idėjai ir leidžia įsigalėti apėmusiam kūrybiškumo impulsui. Jų teigimu, intuicija labiau pasireiškia per muzikines veiklas, kūrybą, klausant muzikos, muzikuojant, apmąstant. Taip pat nustatytas šiuolaikinio muzikos mokytojo vaidmens turinys (išskirti 5 aspektai) pagrindžia intuicijos galimybes muzikiniame ugdyme bei praplečia jos ribas. Tyrimo rezultatų analizė prasminga tobulinant muzikinį ugdymą.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-09-10

Kaip cituoti

Kirliauskienė, R. . (2014). Intuicijos reikšmingumas muzikiniame ugdyme. Pedagogika / Pedagogy, 115(3), 208–220. https://doi.org/10.15823/p.2014.038

Numeris

Skyriai

Straipsniai