Žaidimo situacijos apžvalga ikimokyklinio ugdymo institucijose

Authors

  • Agnė Brandišauskienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Danguolė Maslienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.037

Pagrindiniai žodžiai:

žaidimas, menamas vaizduotės žaidimas, žaidimo temos, ikimokyklinis ugdymas

Santrauka

Straipsnyje pateikiama žaidimo situacijos apžvalga ikimokyklinio ugdymo įstaigose. Žaidimas kaip pagrindinė vaiko veikla yra itin svarbi raidos požiūriu ikimokykliniame amžiuje, nes sudaro sąlygas vaikams plėtoti jų intelektinius, emocinius ir socialinius gebėjimus ir suponuoja pasirengimą mokyklai. Straipsnyje aptariama bendra žaidimo situacijos charakteristika ir pristatomas platesnis vaikų žaidimo temų aspektas.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-09-10

Kaip cituoti

Brandišauskienė, A. ., & Maslienė, D. (2014). Žaidimo situacijos apžvalga ikimokyklinio ugdymo institucijose. Pedagogika / Pedagogy, 115(3), 190–205. https://doi.org/10.15823/p.2014.037

Numeris

Skyriai

Straipsniai