Žaidimo situacijos apžvalga ikimokyklinio ugdymo institucijose
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2014.037Pagrindiniai žodžiai:
žaidimas, menamas vaizduotės žaidimas, žaidimo temos, ikimokyklinis ugdymasSantrauka
Straipsnyje pateikiama žaidimo situacijos apžvalga ikimokyklinio ugdymo įstaigose. Žaidimas kaip pagrindinė vaiko veikla yra itin svarbi raidos požiūriu ikimokykliniame amžiuje, nes sudaro sąlygas vaikams plėtoti jų intelektinius, emocinius ir socialinius gebėjimus ir suponuoja pasirengimą mokyklai. Straipsnyje aptariama bendra žaidimo situacijos charakteristika ir pristatomas platesnis vaikų žaidimo temų aspektas.
Atsisiuntimai
Publikuota
2014-09-10
Kaip cituoti
Brandišauskienė, A. ., & Maslienė, D. (2014). Žaidimo situacijos apžvalga ikimokyklinio ugdymo institucijose. Pedagogika / Pedagogy, 115(3), 190–205. https://doi.org/10.15823/p.2014.037
Numeris
Skyriai
Straipsniai