Lietuvos darželių-mokyklų veiklos išorinis vertinimas 2007–2011 mokslo metais

Authors

  • Loreta Simanavičienė Lopšelis-darželis „Rūta“, Panevėžys
  • Dalia Survutaitė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.035

Pagrindiniai žodžiai:

darželis­-mokykla, veiklos kokybė, įsivertinimas, išorinis vertinimas

Santrauka

Darželio-mokyklos veiklos vertinimas – tai institucijos veiklos kokybės gerinimo priemonė. „Bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybės išorinis vertinimas – formuojamasis mokyklų veiklos kokybės vertinimas. Jo paskirtis – sutelkti dėmesį į kokybinį konkrečios mokyklos veiklos vertinimą.“

Ugdymo institucijų išorinis vertinimas taikomas nuo pradinės mokymo pakopos, todėl darbe nagrinėjamas darželių-mokyklų pradinės pakopos išorinis vertinimas. Švietimo sistemos pradinio ugdymo posistemis darželiuose-mokyklose nėra tyrinėtas. Tikėtina, kad darželių-mokyklų pradinės pakopos išorinio veiklos vertinimo vyksmo analizė padės tobulinti organizuojamą veiklos kokybės vertinimą.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-09-10

Kaip cituoti

Simanavičienė, L. ., & Survutaitė, D. (2014). Lietuvos darželių-mokyklų veiklos išorinis vertinimas 2007–2011 mokslo metais. Pedagogika / Pedagogy, 115(3), 179–189. https://doi.org/10.15823/p.2014.035

Numeris

Skyriai

Straipsniai