Lietuvos darželių-mokyklų veiklos išorinis vertinimas 2007–2011 mokslo metais
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2014.035Pagrindiniai žodžiai:
darželis-mokykla, veiklos kokybė, įsivertinimas, išorinis vertinimasSantrauka
Darželio-mokyklos veiklos vertinimas – tai institucijos veiklos kokybės gerinimo priemonė. „Bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybės išorinis vertinimas – formuojamasis mokyklų veiklos kokybės vertinimas. Jo paskirtis – sutelkti dėmesį į kokybinį konkrečios mokyklos veiklos vertinimą.“
Ugdymo institucijų išorinis vertinimas taikomas nuo pradinės mokymo pakopos, todėl darbe nagrinėjamas darželių-mokyklų pradinės pakopos išorinis vertinimas. Švietimo sistemos pradinio ugdymo posistemis darželiuose-mokyklose nėra tyrinėtas. Tikėtina, kad darželių-mokyklų pradinės pakopos išorinio veiklos vertinimo vyksmo analizė padės tobulinti organizuojamą veiklos kokybės vertinimą.