Specialiojo pedagogo kompetencijos ir jų tobulinimo galimybės, pedagogų požiūriu

Authors

  • Emilija Urnėžienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Kristina Budrytė Vilniaus „Spindulio“ pagrindinė mokykla

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.032

Pagrindiniai žodžiai:

kompetencija, specialusis pedagogas, mokinys, turintis specialiųjų poreikių

Santrauka

Specialusis pedagogas bendrojo ugdymo mokykloje dirba su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais, padėdamas jiems įsisavinti ugdymo turinį ir lavindamas jų sutrikusias funkcijas, bendradarbiauja su jų tėvais, pedagogais, teikiant metodinę pagalbą ir konsultuojant juos, rengia sutrikusių funkcijų lavinimo individualiąsias, pogrupines ir grupines programas, konsultuoja mokytojus specialiojo ugdymo klausimais ir kita. Šioms veikloms įgyvendinti būtinos kuo aukštesnės specialiojo pedagogo profesinės kompetencijos. Straipsnyje analizuojamas specialiųjų pedagogų požiūris į bendrojo ugdymo mokyklos specialiojo pedagogo kompetencijas ir jų tobulinimo galimybes.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-09-10

Kaip cituoti

Urnėžienė, E. ., & Budrytė, K. . (2014). Specialiojo pedagogo kompetencijos ir jų tobulinimo galimybės, pedagogų požiūriu. Pedagogika / Pedagogy, 115(3), 135–146. https://doi.org/10.15823/p.2014.032

Numeris

Skyriai

Straipsniai