Specialiojo pedagogo kompetencijos ir jų tobulinimo galimybės, pedagogų požiūriu
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2014.032Pagrindiniai žodžiai:
kompetencija, specialusis pedagogas, mokinys, turintis specialiųjų poreikiųSantrauka
Specialusis pedagogas bendrojo ugdymo mokykloje dirba su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais, padėdamas jiems įsisavinti ugdymo turinį ir lavindamas jų sutrikusias funkcijas, bendradarbiauja su jų tėvais, pedagogais, teikiant metodinę pagalbą ir konsultuojant juos, rengia sutrikusių funkcijų lavinimo individualiąsias, pogrupines ir grupines programas, konsultuoja mokytojus specialiojo ugdymo klausimais ir kita. Šioms veikloms įgyvendinti būtinos kuo aukštesnės specialiojo pedagogo profesinės kompetencijos. Straipsnyje analizuojamas specialiųjų pedagogų požiūris į bendrojo ugdymo mokyklos specialiojo pedagogo kompetencijas ir jų tobulinimo galimybes.