Mokinių (11–17 metų) fizinio išsivystymo, fizinio ir funkcinio pajėgumo rodiklių kaitos ypatumai amžiaus aspektu

Authors

  • Audronius Vilkas Lietuvos edukologijos universitetas
  • Rimantas Mėlinis Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.030

Pagrindiniai žodžiai:

fizinis išsivystymas, fizinis parengtumas, fizinis ir funkcinis pajėgumas, paaugliai, berniukai, referencinės skalės

Santrauka

Straipsnyje aptariama, išryškinama ir lyginama mokinių fizinio išsivystymo ir parengtumo rodiklių rezultatų kaita, skirtingais paauglystės periodais. Didžiausi fizinio išsivystymo ir parengtumo rodiklių rezultatų prieaugiai stebimi VII ir IX klasėse. Tačiau fizinio išsivystymo ir parengtumo rodiklių rezultatai nedaug didesni arba panašūs į bendraamžių rezultatus, pateiktus EUROFIT (2002), išskyrus didesnius kūno masės vidurkius ir geresnius pusiausvyros bei šaudyklinio bėgimo rezultatus.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-09-10

Kaip cituoti

Vilkas, A., & Mėlinis, R. . (2014). Mokinių (11–17 metų) fizinio išsivystymo, fizinio ir funkcinio pajėgumo rodiklių kaitos ypatumai amžiaus aspektu. Pedagogika / Pedagogy, 115(3), 105–121. https://doi.org/10.15823/p.2014.030

Numeris

Skyriai

Straipsniai