Problemas sprendžiančių mokyklų tinklai: dalyvių požiūris į profesinės veiklos pokyčius
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2014.027Pagrindiniai žodžiai:
pedagogų kvalifikacijos tobulinimas, mokyklų tinklai, profesinės veiklos pokyčiaiSantrauka
Straipsnyje analizuojama viena iš mokytojų kvalifikacijos tobulinimo galimybių – mokymasis profesiniuose tinkluose, kuriantis prielaidas kaitos (atsinaujinimo) principui įgyvendinti. Bendradarbiavimo tinkluose mokyklų viduje ir tarp mokyklų inicijavimas suteikia mokytojams galimybę dalytis patirtimi bei skatina svarbius veiklos būdų pokyčius mokyklos bendruomenėje, kurie palaipsniui gali peraugti į pokyčius mokinių mokymosi srityje. Straipsnyje atskleidžiamas mokytojų požiūris į dalyvavimo tinkluose tikslingumą bei įvardijami konkretūs pokyčiai mokykloje, įvykę dėl dalyvavimo profesiniuose tinkluose.
Atsisiuntimai
Publikuota
2014-09-10
Kaip cituoti
Lapėnienė, A., & Lukšytė, D. (2014). Problemas sprendžiančių mokyklų tinklai: dalyvių požiūris į profesinės veiklos pokyčius. Pedagogika / Pedagogy, 115(3), 52–69. https://doi.org/10.15823/p.2014.027
Numeris
Skyriai
Straipsniai