Problemas sprendžiančių mokyklų tinklai: dalyvių požiūris į profesinės veiklos pokyčius

Authors

  • Asta Lapėnienė Vytauto Didžiojo universitetas
  • Dangira Lukšytė -

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.027

Pagrindiniai žodžiai:

pedagogų kvalifikacijos tobulinimas, mokyklų tinklai, profesinės veiklos pokyčiai

Santrauka

Straipsnyje analizuojama viena iš mokytojų kvalifikacijos tobulinimo galimybių – mokymasis profesiniuose tinkluose, kuriantis prielaidas kaitos (atsinaujinimo) principui įgyvendinti. Bendradarbiavimo tinkluose mokyklų viduje ir tarp mokyklų inicijavimas suteikia mokytojams galimybę dalytis patirtimi bei skatina svarbius veiklos būdų pokyčius mokyklos bendruomenėje, kurie palaipsniui gali peraugti į pokyčius mokinių mokymosi srityje. Straipsnyje atskleidžiamas mokytojų požiūris į dalyvavimo tinkluose tikslingumą bei įvardijami konkretūs pokyčiai mokykloje, įvykę dėl dalyvavimo profesiniuose tinkluose.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-09-10

Kaip cituoti

Lapėnienė, A., & Lukšytė, D. (2014). Problemas sprendžiančių mokyklų tinklai: dalyvių požiūris į profesinės veiklos pokyčius. Pedagogika / Pedagogy, 115(3), 52–69. https://doi.org/10.15823/p.2014.027

Numeris

Skyriai

Straipsniai