Universiteto katedros studijų veiklos žinių valdymo proceso raiška

Authors

  • Eglė Misiūnaitė - Bačiauskienė Kauno technologijos universitetas
  • Palmira Jucevičienė Kauno technologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.024

Pagrindiniai žodžiai:

studijų veiklos žinios, universiteto katedra, žinių valdymo procesas

Santrauka

Žinių valdymas, tapęs edukologiją ir vadybą vienijančia paradigma, vis dažniau tiriamas remiantis sociotechnine perspektyva. Empirinių studijų veiklos žinių valdymo proceso tyrimų trūkumas ir universiteto katedros studijų veiklos žinių valdymo proceso analizė (Misiūnaitė - Bačiauskienė, Jucevičienė, 2014) įgalina probleminį klausimą, kaip šie teoriniai žinių valdymo proceso konstruktai realizuojami universiteto katedros studijų veikloje. Taikant atvejo tyrimo strategiją, studijų veiklos žinių valdymo proceso raiška tiriama dviejose universiteto katedrose.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-09-10

Kaip cituoti

Misiūnaitė - Bačiauskienė, E. ., & Jucevičienė, P. (2014). Universiteto katedros studijų veiklos žinių valdymo proceso raiška. Pedagogika / Pedagogy, 115(3), 8–24. https://doi.org/10.15823/p.2014.024

Numeris

Skyriai

Straipsniai