Universiteto katedros studijų veiklos žinių valdymo proceso raiška
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2014.024Pagrindiniai žodžiai:
studijų veiklos žinios, universiteto katedra, žinių valdymo procesasSantrauka
Žinių valdymas, tapęs edukologiją ir vadybą vienijančia paradigma, vis dažniau tiriamas remiantis sociotechnine perspektyva. Empirinių studijų veiklos žinių valdymo proceso tyrimų trūkumas ir universiteto katedros studijų veiklos žinių valdymo proceso analizė (Misiūnaitė - Bačiauskienė, Jucevičienė, 2014) įgalina probleminį klausimą, kaip šie teoriniai žinių valdymo proceso konstruktai realizuojami universiteto katedros studijų veikloje. Taikant atvejo tyrimo strategiją, studijų veiklos žinių valdymo proceso raiška tiriama dviejose universiteto katedrose.
Atsisiuntimai
Publikuota
2014-09-10
Kaip cituoti
Misiūnaitė - Bačiauskienė, E. ., & Jucevičienė, P. (2014). Universiteto katedros studijų veiklos žinių valdymo proceso raiška. Pedagogika / Pedagogy, 115(3), 8–24. https://doi.org/10.15823/p.2014.024
Numeris
Skyriai
Straipsniai