Žinia apie vaiko negalią ir raidos perspektyvas: tėvų patirtys

Authors

  • Stasė Ustilaitė Vilniaus universitetas
  • Ieva Kuginytė-Arlauskienė Hogskole Stord / Haugesund, Norway
  • Leticija Cvetkova Vilniaus „Vilties“ specialioji mokykla-daugiafunkcinis centras
  • Aušra Kalinkevičienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2015.075

Pagrindiniai žodžiai:

informacijos apie vaiko negalią pateikimas šeimai, šeimos psichosocialinės pagalbos poreikiai, vaiko negalia, vaiko raidos ir ugdymo perspektyvos

Santrauka

Straipsnyje atskleidžiamos tėvų patirtys, išgyventos gavus pirminę informaciją apie vaiko negalią. Kokybinio fenomenologinio tyrimo, kuriame dalyvavo 12 šeimų, duomenų rinkimas atliktas taikant interviu metodą. Duomenų analizei taikyta turinio (content) analizė. Tėvų patirtys atskleidžia, kad profesionaliai pateikta informacija padeda šeimai susitaikyti su vaiko negalia, suteikiant vilties dėl vaiko ateities, ir turi įtakos šeimos kryptingumui. Šeimos, auginančios vaikus, turinčius negalią, pripažįsta psichosocialinės pagalbos poreikį.

Atsisiuntimai

Publikuota

2015-03-05

Kaip cituoti

Ustilaitė, S., Kuginytė-Arlauskienė, I., Cvetkova, L., & Kalinkevičienė, A. (2015). Žinia apie vaiko negalią ir raidos perspektyvas: tėvų patirtys. Pedagogika / Pedagogy, 117(1), 157–167. https://doi.org/10.15823/p.2015.075

Numeris

Skyriai

Straipsniai