Būsimųjų gamtos mokslų ir matematikos mokytojų integracinių ryšių taikymo gebėjimų ugdymas(is)
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2015.073Pagrindiniai žodžiai:
būsimieji mokytojai, integraciniai dalykų ryšiai, gamtos mokslai, matematika, profesinės kompetencijosSantrauka
Straipsnyje nagrinėjama, kaip teorinės didaktikos dalykų studijos ir pedagoginė praktika lemia būsimųjų mokytojų gamtos ir matematikos dalykų integracinių ryšių taikymo gebėjimų ugdymąsi. Tyrimo rezultatai parodė, kad studentai akcentuoja integracinių ryšių taikymo svarbą sudominant mokinius gamtamoksliniais dalykais, padedant ugdytis gebėjimus taikyti žinias praktiškai, tačiau jaučia dalykinio ir metodinio pasirengimo gamtamokslinių dalykų integraciją taikyti praktiniame darbe stygių.
Atsisiuntimai
Publikuota
2015-03-05
Kaip cituoti
Cibulskaitė, N. ., & Kurienė, A. (2015). Būsimųjų gamtos mokslų ir matematikos mokytojų integracinių ryšių taikymo gebėjimų ugdymas(is). Pedagogika / Pedagogy, 117(1), 133–142. https://doi.org/10.15823/p.2015.073
Numeris
Skyriai
Straipsniai