Būsimųjų gamtos mokslų ir matematikos mokytojų integracinių ryšių taikymo gebėjimų ugdymas(is)

Authors

  • Nijolė Cibulskaitė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Almeda Kurienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2015.073

Pagrindiniai žodžiai:

būsimieji mokytojai, integraciniai dalykų ryšiai, gamtos mokslai, matematika, profesinės kompetencijos

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjama, kaip teorinės didaktikos dalykų studijos ir pedagoginė praktika lemia būsimųjų mokytojų gamtos ir matematikos dalykų integracinių ryšių taikymo gebėjimų ugdymąsi. Tyrimo rezultatai parodė, kad studentai akcentuoja integracinių ryšių taikymo svarbą sudominant mokinius gamtamoksliniais dalykais, padedant ugdytis gebėjimus taikyti žinias praktiškai, tačiau jaučia dalykinio ir metodinio pasirengimo gamtamokslinių dalykų integraciją taikyti praktiniame darbe stygių.

Atsisiuntimai

Publikuota

2015-03-05

Kaip cituoti

Cibulskaitė, N. ., & Kurienė, A. (2015). Būsimųjų gamtos mokslų ir matematikos mokytojų integracinių ryšių taikymo gebėjimų ugdymas(is). Pedagogika / Pedagogy, 117(1), 133–142. https://doi.org/10.15823/p.2015.073

Numeris

Skyriai

Straipsniai