Bendrosios muzikos programos įgyvendinimo situacija: ką atskleidžia menų brandos egzamino rezultatai
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2015.069Pagrindiniai žodžiai:
bendroji muzikos programa, menų brandos egzaminas, įrodymais grįsta ugdymo praktika, mokinių muzikos pasiekimai, muzikinė kompetencijaSantrauka
Lietuvoje nuo 1994 m. pradėtos rengti bendrojo ugdymo mokyklų bendrosios programos. Per šį laikotarpį nacionaliniu lygmeniu nebuvo tyrinėta bendrosios muzikos programos įgyvendinimo situacija. Siekiant tobulinti muzikos ugdymo turinį, būtina nuolat analizuoti muzikinio ugdymo realybę. Straipsnyje pristatomi 2013 m. pirmą kartą įvykusio menų brandos egzamino muzikos krypties darbų analizės rezultatai, daromi apibendrinimai, išryškinant problemines ir tobulintinas muzikinio ugdymo praktikos sritis.
Atsisiuntimai
Publikuota
2015-03-05
Kaip cituoti
Jautakytė, Žydrė. (2015). Bendrosios muzikos programos įgyvendinimo situacija: ką atskleidžia menų brandos egzamino rezultatai. Pedagogika / Pedagogy, 117(1), 86–97. https://doi.org/10.15823/p.2015.069
Numeris
Skyriai
Straipsniai