Kuratoriaus vaidmuo kariūnų adaptacijos procese: atvejo analizė

Authors

  • Rolanda Kazlauskaitė-Markelienė Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija
  • Rasa Gedminienė Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2015.065

Pagrindiniai žodžiai:

adaptacija,, kariūnas, kuratorius, parama kariūnams, pedagoginė sąveika

Santrauka

Akademinės bendruomenės parama studentams adaptacijos procese suprantama kaip aukštosios mokyklos teikiamų paslaugų sistemos dalis, skirta akademiniams ir socialiniams studentų poreikiams tenkinti siekiant plėtoti į studentą orientuotas studijas. Straipsnyje nagrinėjamas kuratoriaus vaidmuo kariūnų1 adaptacijos procese pedagoginės sąveikos ir paramos kariūnams aspektu, kuratoriaus veiklai reikalingos asmeninės savybės, kompetencijos, vertybės, kuratoriaus veiklos ir vaidmenų įvairovė, kariūnų lūkesčiai bei adaptacijos Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademijoje (toliau – Karo akademijoje) sunkumai. Tyrimo duomenys atskleidė teigiamą kariūnų kuratorių veiklos vertinimą bei leido numatyti veiklos gaires siekiant gerinti kariūnų adaptacijos Karo akademijoje procesą.

Atsisiuntimai

Publikuota

2015-03-05

Kaip cituoti

Kazlauskaitė-Markelienė, R., & Gedminienė, R. (2015). Kuratoriaus vaidmuo kariūnų adaptacijos procese: atvejo analizė. Pedagogika / Pedagogy, 117(1), 33–45. https://doi.org/10.15823/p.2015.065

Numeris

Skyriai

Straipsniai