Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių meninis ugdymas: tikslai ir principai

Authors

  • Aldona Vilkelienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2015.017

Pagrindiniai žodžiai:

specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mokiniai, meninis ugdymas

Santrauka

Nepriklausomybės laikotarpiu prasidėjusią neįgaliųjų integraciją Lietuvoje keičia įtraukiojo (inkliuzinio) ugdymo poreikis. Atliekami moksliniai tyrimai, analizuojantys, kaip keičiasi visuomenės požiūris į negalią turinčius žmones, tiriama meno įtaka neįgaliųjų socializacijai, stiprinama juridinė šių asmenų ugdymo bazė. Meninio ugdymo dalykai (muzika, dailė, šokis, teatras) taip pat padeda ugdyti mokinių kompetencijas, reikalingas mokymuisi ir bendravimui, kūrybingai saviraiškai, komunikacijai ir individo vidinei darnai. Straipsnio tikslas – pasitelkiant mokslinės literatūros analizės metodą išryškinti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių meninio ugdymo tikslus ir principus.

Atsisiuntimai

Publikuota

2015-06-10

Kaip cituoti

Vilkelienė, A. . (2015). Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių meninis ugdymas: tikslai ir principai. Pedagogika / Pedagogy, 118(2), 239–253. https://doi.org/10.15823/p.2015.017

Numeris

Skyriai

Straipsniai