Kūno kultūros mokytojų požiūris į savo darbą kaip profesinės pozicijos prielaidą
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2015.011Pagrindiniai žodžiai:
kūno kultūros mokytojai, profesinė pozicijaSantrauka
Straipsnyje aptariamas kūno kultūros mokytojų požiūris į savo darbą kaip profesinės pozicijos prielaidą. Nustatyta, kad tiek vyrai, tiek moterys nepasižymi aukštu emocinio tapatumo su organizacija lygmeniu. Moterims kūno kultūros mokytojos darbas kiek labiau įdomus nei vyrams (p < 0,07). Jaunesni kūno kultūros mokytojai labiau emociškai tapatinasi su mokykla ir kiek labiau įsitikinę, kad darbas mokykloje pagrįstas pasitikėjimu ir atsakomybe. Kūno kultūros mokytojai (vyrai ir moterys) neturi bendravimo su mokiniais problemų.
Atsisiuntimai
Publikuota
2015-06-10
Kaip cituoti
Trinkūnienė, L. . (2015). Kūno kultūros mokytojų požiūris į savo darbą kaip profesinės pozicijos prielaidą. Pedagogika, 118(2), 145–158. https://doi.org/10.15823/p.2015.011
Numeris
Skyriai
Straipsniai