Kūno kultūros mokytojų požiūris į savo darbą kaip profesinės pozicijos prielaidą

Authors

  • Laima Trinkūnienė Lietuvos sporto universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2015.011

Pagrindiniai žodžiai:

kūno kultūros mokytojai, profesinė pozicija

Santrauka

Straipsnyje aptariamas kūno kultūros mokytojų požiūris į savo darbą kaip profesinės pozicijos prielaidą. Nustatyta, kad tiek vyrai, tiek moterys nepasižymi aukštu emocinio tapatumo su organizacija lygmeniu. Moterims kūno kultūros mokytojos darbas kiek labiau įdomus nei vyrams (p < 0,07). Jaunesni kūno kultūros mokytojai labiau emociškai tapatinasi su mokykla ir kiek labiau įsitikinę, kad darbas mokykloje pagrįstas pasitikėjimu ir atsakomybe. Kūno kultūros mokytojai (vyrai ir moterys) neturi bendravimo su mokiniais problemų.

Atsisiuntimai

Publikuota

2015-06-10

Kaip cituoti

Trinkūnienė, L. . (2015). Kūno kultūros mokytojų požiūris į savo darbą kaip profesinės pozicijos prielaidą. Pedagogika, 118(2), 145–158. https://doi.org/10.15823/p.2015.011

Numeris

Skyriai

Straipsniai