Vertybės bendrojo ugdymo mokykloje: pedagogų požiūris

Authors

  • Elvyda Martišauskienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Snieguolė Vaičekauskienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2015.010

Pagrindiniai žodžiai:

dorovinės vertybės, dvasingumas, pedagogas, mokinys, mokykla

Santrauka

Straipsnyje aptariama vertybinio ugdymo svarba bendrojo ugdymo mokykloje, analizuojama, kokioms vertybėms edukacinėje praktikoje skiriama didžiausia reikšmė. Atsiremiant į tai, kad dorovinės vertybės laikomos būtina žmoniškumo prielaida, kad nepriklausomos Lietuvos švietimo sistema grindžiama dorovinėmis nuostatomis, straipsnyje analizuojamas pedagogų požiūris į dorovines vertybes bei jų formavimosi kontekstą.

Atsisiuntimai

Publikuota

2015-06-10

Kaip cituoti

Martišauskienė, E., & Vaičekauskienė, S. . (2015). Vertybės bendrojo ugdymo mokykloje: pedagogų požiūris. Pedagogika / Pedagogy, 118(2), 127–144. https://doi.org/10.15823/p.2015.010

Numeris

Skyriai

Straipsniai