Vertybės bendrojo ugdymo mokykloje: pedagogų požiūris
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2015.010Pagrindiniai žodžiai:
dorovinės vertybės, dvasingumas, pedagogas, mokinys, mokyklaSantrauka
Straipsnyje aptariama vertybinio ugdymo svarba bendrojo ugdymo mokykloje, analizuojama, kokioms vertybėms edukacinėje praktikoje skiriama didžiausia reikšmė. Atsiremiant į tai, kad dorovinės vertybės laikomos būtina žmoniškumo prielaida, kad nepriklausomos Lietuvos švietimo sistema grindžiama dorovinėmis nuostatomis, straipsnyje analizuojamas pedagogų požiūris į dorovines vertybes bei jų formavimosi kontekstą.
Atsisiuntimai
Publikuota
2015-06-10
Kaip cituoti
Martišauskienė, E., & Vaičekauskienė, S. . (2015). Vertybės bendrojo ugdymo mokykloje: pedagogų požiūris. Pedagogika / Pedagogy, 118(2), 127–144. https://doi.org/10.15823/p.2015.010
Numeris
Skyriai
Straipsniai