Teminių teksto užduočių ir aktyviųjų mokymo metodų, padedančių pasirengti abiturientams samprotaujamojo pobūdžio rašiniui lietuvių kalbos pamokose, taikymas
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2015.09Pagrindiniai žodžiai:
samprotaujamojo pobūdžio rašinys, aktyvusis mokymasis, teminės teksto suvokimo užduotys, aktyvieji literatūros mokymo metodai, grupinis mokymosi metodas, individualus mokymosi metodasSantrauka
Viena sudėtingiausių užduočių moksleiviai laiko samprotaujamojo pobūdžio rašinį. Kryptingų teminių teksto suvokimo užduočių pateikimas ir aktyviųjų literatūros mokymo metodų taikymas mokant abiturientus yra teorinės prielaidos pagerinti jų samprotaujamojo pobūdžio rašinio kūrimo gebėjimus, pagilinti dalykines literatūros teorijos ir istorijos bei teksto interpretacijos žinias ir plėsti kūrybines, taip pat ir darbo grupėje, tarpusavio bendravimo, viešojo kalbėjimo kompetencijas.
Atsisiuntimai
Publikuota
2015-06-10
Kaip cituoti
Stepukonienė, I. (2015). Teminių teksto užduočių ir aktyviųjų mokymo metodų, padedančių pasirengti abiturientams samprotaujamojo pobūdžio rašiniui lietuvių kalbos pamokose, taikymas. Pedagogika / Pedagogy, 118(2), 112–126. https://doi.org/10.15823/p.2015.09
Numeris
Skyriai
Straipsniai