Diagnostinio aprašo konstrukto validumas
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2015.05Pagrindiniai žodžiai:
pedagoginė diagnostika, požiūris į mokymąsi, diagnostinis aprašas, nuostatos skalė, konstrukto validumas, faktorių analizė, teiginio skiriamoji galiaSantrauka
Straipsnyje apibūdinamas mokinių požiūrio į mokymąsi diagnostikos aprašo, aprobuoto užsienyje, konstrukto validacijos Lietuvos bendro ugdymo mokyklos VIII–X klasėse procesas. Sprendžiant šį uždavinį, vadovautasi reikalavimu tikrinti užsienyje parengtų ugdymo diagnostikos priemonių tinkamumą kitokiomis, nacionalinėmis, sąlygomis, visų pirma, atskleisti aprašo konstrukto validumą. Šiam uždaviniui išspręsti pasitelkti pakankamai patikimos imties duomenų faktorių analizės ir užduočių skiriamosios gebos vertinimo rezultatai.
Atsisiuntimai
Publikuota
2015-06-10
Kaip cituoti
Bitinas, B., & Jegelevičienė, V. (2015). Diagnostinio aprašo konstrukto validumas. Pedagogika / Pedagogy, 118(2), 58–73. https://doi.org/10.15823/p.2015.05
Numeris
Skyriai
Straipsniai