Diagnostinio aprašo konstrukto validumas

Authors

  • Bronislovas Bitinas Lietuvos edukologijos universitetas
  • Violeta Jegelevičienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2015.05

Pagrindiniai žodžiai:

pedagoginė diagnostika, požiūris į mokymąsi, diagnostinis aprašas, nuostatos skalė, konstrukto validumas, faktorių analizė, teiginio skiriamoji galia

Santrauka

Straipsnyje apibūdinamas mokinių požiūrio į mokymąsi diagnostikos aprašo, aprobuoto užsienyje, konstrukto validacijos Lietuvos bendro ugdymo mokyklos VIII–X klasėse procesas. Sprendžiant šį uždavinį, vadovautasi reikalavimu tikrinti užsienyje parengtų ugdymo diagnostikos priemonių tinkamumą kitokiomis, nacionalinėmis, sąlygomis, visų pirma, atskleisti aprašo konstrukto validumą. Šiam uždaviniui išspręsti pasitelkti pakankamai patikimos imties duomenų faktorių analizės ir užduočių skiriamosios gebos vertinimo rezultatai.

Atsisiuntimai

Publikuota

2015-06-10

Kaip cituoti

Bitinas, B., & Jegelevičienė, V. (2015). Diagnostinio aprašo konstrukto validumas. Pedagogika / Pedagogy, 118(2), 58–73. https://doi.org/10.15823/p.2015.05

Numeris

Skyriai

Straipsniai