Studentų, ketinančių tapti mokytojais, proporcija: statistinis tyrimas

Authors

  • Romanas Januškevičius Lietuvos edukologijos universitetas
  • Dalius Pumputis Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2015.03

Pagrindiniai žodžiai:

matematinių žinių stoka, studijų krepšelis, švietimo reformos problemos, imčių tyrimai, mokytojo profesija

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjamos vidurinių mokyklų absolventų matematinio raštingumo problemos, aptariami didėjančio aukštosios ir vidurinės mokyklos atotrūkio klausimai Europoje ir Lietuvoje, kurioje vykdoma švietimo reforma. Čia taip pat pristatomi statistinio tyrimo, atlikto Lietuvos edukologijos universitete, rezultatai, atspindintys atsakymą į klausimą „Kokia yra studentų, ketinančių tapti mokytojais, proporcija“, prieštaringai vertinamą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos darbuotojų, administruojančių universitetų finansavimą, iš vienos pusės, ir edukologijos specialistų, vykdančių minėto tipo tyrimus, iš kitos pusės. Atliekant šį tyrimą taikyti aprašomosios statistikos ir imčių teorijos metodai. Tyrimo rezultatai rodo, kad šiuo metu anksčiau minima proporcija turi tendenciją augti.

Atsisiuntimai

Publikuota

2015-06-10

Kaip cituoti

Januškevičius, R., & Pumputis, D. (2015). Studentų, ketinančių tapti mokytojais, proporcija: statistinis tyrimas. Pedagogika / Pedagogy, 118(2), 31–43. https://doi.org/10.15823/p.2015.03

Numeris

Skyriai

Straipsniai