Būsimųjų psichologijos mokytojų patiriami sunkumai pedagoginės praktikos metu

Authors

  • Tomas Lazdauskas Lietuvos edukologijos universitetas
  • Albina Saikauskienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2015.02

Pagrindiniai žodžiai:

mokytojų rengimas, pedagoginė praktika, studentų refleksijos, studentų patiriami sunkumai, teminė analizė

Santrauka

Straipsnyje pristatoma būsimųjų psichologijos mokytojų pedagoginės praktikos refleksijų analizė. Refleksijoms analizuoti pasirinkta teminė analizė, analizės vienetas – pedagoginės praktikos metu studentų patiriami sunkumai. Analizė leido išskirti septynias pagrindines temas, geriausiai apibūdinančias patiriamus sunkumus: medžiaga, metodai, klasės valdymas, žinios / kompetencijos, emocijos, laikas, darbo organizavimas. Šios temos diskutuojamos kitų tyrimų kontekste, aptariamos psichologijos mokytojų rengimo tobulintinų sričių galimybės, numatomos gairės tolesniems tyrimams.

Atsisiuntimai

Publikuota

2015-06-10

Kaip cituoti

Lazdauskas, T., & Saikauskienė, A. (2015). Būsimųjų psichologijos mokytojų patiriami sunkumai pedagoginės praktikos metu. Pedagogika / Pedagogy, 118(2), 18–30. https://doi.org/10.15823/p.2015.02

Numeris

Skyriai

Straipsniai