Būsimųjų psichologijos mokytojų patiriami sunkumai pedagoginės praktikos metu
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2015.02Pagrindiniai žodžiai:
mokytojų rengimas, pedagoginė praktika, studentų refleksijos, studentų patiriami sunkumai, teminė analizėSantrauka
Straipsnyje pristatoma būsimųjų psichologijos mokytojų pedagoginės praktikos refleksijų analizė. Refleksijoms analizuoti pasirinkta teminė analizė, analizės vienetas – pedagoginės praktikos metu studentų patiriami sunkumai. Analizė leido išskirti septynias pagrindines temas, geriausiai apibūdinančias patiriamus sunkumus: medžiaga, metodai, klasės valdymas, žinios / kompetencijos, emocijos, laikas, darbo organizavimas. Šios temos diskutuojamos kitų tyrimų kontekste, aptariamos psichologijos mokytojų rengimo tobulintinų sričių galimybės, numatomos gairės tolesniems tyrimams.
Atsisiuntimai
Publikuota
2015-06-10
Kaip cituoti
Lazdauskas, T., & Saikauskienė, A. (2015). Būsimųjų psichologijos mokytojų patiriami sunkumai pedagoginės praktikos metu. Pedagogika / Pedagogy, 118(2), 18–30. https://doi.org/10.15823/p.2015.02
Numeris
Skyriai
Straipsniai