Profesinės etinės kompetencijos plėtojimas pedagoginės praktikos metu

Authors

  • María Purificación Pérez-García University of Granada, Spain
  • María José Latorre-Medina University of Granada, Spain
  • Francisco Javier Blanco-Encomienda University of Granada, Spain

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2015.01

Pagrindiniai žodžiai:

etika, praktinis mokymas, profesinės kompetencijos, žinios, universitetas

Santrauka

Specialistai, įgiję universitetinį išsilavinimą, turi būti sukaupę ne tik žinių, kurios būtinos profesinėje veikloje, bet ir gebėti vadovautis etikos principais, kurie užtikrintų atsakingą ir visuomenės gerovei reikalingą profesinę veiklą. Tyrime, pristatomame šiame straipsnyje, analizuojamos būsimųjų mokytojų etinės kompetencijos plėtros ir atsidavimo darbui problemos. Tyrimo dalyviai turėjo galimybę kurti užduotis, kurios skatino refleksiją, kritiką ir etinį sąmoningumą.

Atsisiuntimai

Publikuota

2015-06-10

Kaip cituoti

Pérez-García, M. P., Latorre-Medina, M. J., & Blanco-Encomienda, F. J. (2015). Profesinės etinės kompetencijos plėtojimas pedagoginės praktikos metu. Pedagogika / Pedagogy, 118(2), 5–17. https://doi.org/10.15823/p.2015.01

Numeris

Skyriai

Straipsniai