Profesinės etinės kompetencijos plėtojimas pedagoginės praktikos metu
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2015.01Pagrindiniai žodžiai:
etika, praktinis mokymas, profesinės kompetencijos, žinios, universitetasSantrauka
Specialistai, įgiję universitetinį išsilavinimą, turi būti sukaupę ne tik žinių, kurios būtinos profesinėje veikloje, bet ir gebėti vadovautis etikos principais, kurie užtikrintų atsakingą ir visuomenės gerovei reikalingą profesinę veiklą. Tyrime, pristatomame šiame straipsnyje, analizuojamos būsimųjų mokytojų etinės kompetencijos plėtros ir atsidavimo darbui problemos. Tyrimo dalyviai turėjo galimybę kurti užduotis, kurios skatino refleksiją, kritiką ir etinį sąmoningumą.
Atsisiuntimai
Publikuota
2015-06-10
Kaip cituoti
Pérez-García, M. P., Latorre-Medina, M. J., & Blanco-Encomienda, F. J. (2015). Profesinės etinės kompetencijos plėtojimas pedagoginės praktikos metu. Pedagogika / Pedagogy, 118(2), 5–17. https://doi.org/10.15823/p.2015.01
Numeris
Skyriai
Straipsniai