Būsimųjų mokytojų, atlikusių pedagoginę praktiką, gebėjimų raiška ir jų tobulinimo kryptys

Authors

  • Marijona Barkauskaitė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Andrius Guoba Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2015.031

Pagrindiniai žodžiai:

būsimieji mokytojai, pedagoginiai gebėjimai, vertinimas, įsivertinimas, pedagoginė praktika, mokytojai, ekspertai

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjami būsimųjų mokytojų darbo su mokiniais pedagoginiai gebėjimai, atliekant pedagoginę praktiką. Tyrimo metu buvo aiškinamasi, kaip savo pedagoginius gebėjimus įsivertina patys būsimieji mokytojai ir kaip juos vertina mokytojai ir mokytojai ekspertai. Gauta grįžtamoji informacija iš pačių studentų, taip pat iš mokytojų ir ekspertų parodo pedagogų ugdymo (rengimo) tobulinimo kryptis.

Atsisiuntimai

Publikuota

2015-09-23

Kaip cituoti

Barkauskaitė, M., & Guoba, A. (2015). Būsimųjų mokytojų, atlikusių pedagoginę praktiką, gebėjimų raiška ir jų tobulinimo kryptys. Pedagogika, 119(3), 160–172. https://doi.org/10.15823/p.2015.031

Numeris

Skyriai

Straipsniai