Būsimųjų mokytojų, atlikusių pedagoginę praktiką, gebėjimų raiška ir jų tobulinimo kryptys
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2015.031Pagrindiniai žodžiai:
būsimieji mokytojai, pedagoginiai gebėjimai, vertinimas, įsivertinimas, pedagoginė praktika, mokytojai, ekspertaiSantrauka
Straipsnyje nagrinėjami būsimųjų mokytojų darbo su mokiniais pedagoginiai gebėjimai, atliekant pedagoginę praktiką. Tyrimo metu buvo aiškinamasi, kaip savo pedagoginius gebėjimus įsivertina patys būsimieji mokytojai ir kaip juos vertina mokytojai ir mokytojai ekspertai. Gauta grįžtamoji informacija iš pačių studentų, taip pat iš mokytojų ir ekspertų parodo pedagogų ugdymo (rengimo) tobulinimo kryptis.
Atsisiuntimai
Publikuota
2015-09-23
Kaip cituoti
Barkauskaitė, M., & Guoba, A. (2015). Būsimųjų mokytojų, atlikusių pedagoginę praktiką, gebėjimų raiška ir jų tobulinimo kryptys. Pedagogika, 119(3), 160–172. https://doi.org/10.15823/p.2015.031
Numeris
Skyriai
Straipsniai