Būsimųjų pradinių klasių mokytojų požiūris į tautines vertybes

Authors

  • Jolanta Abramauskienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2015.030

Pagrindiniai žodžiai:

tautiškumas, vertybės, tautinis ugdymas, liaudies muzika, studentų požūris

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjamos tautinės vertybės, būsimųjų pradinių klasių mokytojų požiūriu, siekiama atsakyti į klausimus: kokios tautinės vertybės yra prioritetinės, ką šiandien reiškia būti tam tikros tautos atstovu (-e), kokie veiksniai daro įtaką studentų tautinių vertybių raiškai. Svarstoma, ar globalėjimo tendencijos nepalietė respondentų vertybinės pozicijos, ir, remiantis pedagogikos autoriais, bandoma atskleisti, kodėl tokioje visuomenėje svarbu išsaugoti pamatines tautines vertybes. Atsakymai į šiuos klausimus grindžiami Lietuvos edukologijos universiteto (toliau – LEU) studentų 2012 m. atliktos apklausos duomenimis bei teorinėmis įžvalgomis apie tautinių vertybių svarbą šiuolaikinėje visuomenėje ir jų raišką.

Atsisiuntimai

Publikuota

2015-09-23

Kaip cituoti

Abramauskienė, J. (2015). Būsimųjų pradinių klasių mokytojų požiūris į tautines vertybes. Pedagogika / Pedagogy, 119(3), 147–159. https://doi.org/10.15823/p.2015.030

Numeris

Skyriai

Straipsniai