Būsimųjų pradinių klasių mokytojų požiūris į tautines vertybes
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2015.030Pagrindiniai žodžiai:
tautiškumas, vertybės, tautinis ugdymas, liaudies muzika, studentų požūrisSantrauka
Straipsnyje nagrinėjamos tautinės vertybės, būsimųjų pradinių klasių mokytojų požiūriu, siekiama atsakyti į klausimus: kokios tautinės vertybės yra prioritetinės, ką šiandien reiškia būti tam tikros tautos atstovu (-e), kokie veiksniai daro įtaką studentų tautinių vertybių raiškai. Svarstoma, ar globalėjimo tendencijos nepalietė respondentų vertybinės pozicijos, ir, remiantis pedagogikos autoriais, bandoma atskleisti, kodėl tokioje visuomenėje svarbu išsaugoti pamatines tautines vertybes. Atsakymai į šiuos klausimus grindžiami Lietuvos edukologijos universiteto (toliau – LEU) studentų 2012 m. atliktos apklausos duomenimis bei teorinėmis įžvalgomis apie tautinių vertybių svarbą šiuolaikinėje visuomenėje ir jų raišką.