Muzikos mokytojo lyderystės gebėjimų raiška
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2015.029Pagrindiniai žodžiai:
lyderystė, gebėjimai, muzikos mokytojas, lyderystės gebėjimų raiškaSantrauka
Lyderystė šiuolaikinėje mokykloje tampa vis reikšmingesnė siekiant puikių mokymo / mokymosi rezultatų. Lyderio gebėjimai ypač aktualūs muzikos mokytojams, kurių veikla yra labai svarbi ne tik jų tiesioginiam darbui muzikos pamokose kokybiškai organizuojant muzikinį ugdymą, bet ir kiekvienos mokyklos bei miesto, regiono kultūriniam gyvenimui. Šiame straipsnyje analizuojami mokytojų lyderystės tyrimai, išryškinami muzikos mokytojui būdingiausi lyderystės gebėjimai. Pateikiami muzikos mokytojų lyderystės gebėjimų tyrimo rezultatai, atskleidžiantys jų raiškos ypatumus bei patvirtinantys, kad lyderystės gebėjimai yra labai svarbūs sėkmingai muzikos mokytojo veiklai.