Muzikos mokytojo lyderystės gebėjimų raiška

Authors

  • Živilė Talalienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Henrika Šečkuvienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2015.029

Pagrindiniai žodžiai:

lyderystė, gebėjimai, muzikos mokytojas, lyderystės gebėjimų raiška

Santrauka

Lyderystė šiuolaikinėje mokykloje tampa vis reikšmingesnė siekiant puikių mokymo / mokymosi rezultatų. Lyderio gebėjimai ypač aktualūs muzikos mokytojams, kurių veikla yra labai svarbi ne tik jų tiesioginiam darbui muzikos pamokose kokybiškai organizuojant muzikinį ugdymą, bet ir kiekvienos mokyklos bei miesto, regiono kultūriniam gyvenimui. Šiame straipsnyje analizuojami mokytojų lyderystės tyrimai, išryškinami muzikos mokytojui būdingiausi lyderystės gebėjimai. Pateikiami muzikos mokytojų lyderystės gebėjimų tyrimo rezultatai, atskleidžiantys jų raiškos ypatumus bei patvirtinantys, kad lyderystės gebėjimai yra labai svarbūs sėkmingai muzikos mokytojo veiklai.

Atsisiuntimai

Publikuota

2015-09-23

Kaip cituoti

Talalienė, Živilė, & Šečkuvienė, H. (2015). Muzikos mokytojo lyderystės gebėjimų raiška. Pedagogika / Pedagogy, 119(3), 134–146. https://doi.org/10.15823/p.2015.029

Numeris

Skyriai

Straipsniai