Edukacinių aplinkų, įgalinančių mokinius svarstyti karjeros pasirinkimą, elementai

Authors

  • Jurgita Surgėlienė Kauno technologijos universitetas
  • Nijolė Bankauskienė Kauno technologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2015.019

Pagrindiniai žodžiai:

edukacinės aplinkos, svarstymas, įgalinimas svarstyti, karjeros pasirinkimas

Santrauka

Straipsnyje aptariami edukacinių aplinkų, įgalinančių mokinius svarstyti karjeros pasirinkimą, elementai. Pateikiami empirinio kokybinio tyrimo rezultatai. Atskleidžiami pagrindiniai elementai: edukacinės institucijos įgalinimo sąlygos, ugdymo karjerai procese veikiantys subjektai, edukacinės technologijos, orientacija į mokinio pasirengimo svarstyti karjeros pasirinkimą lygį, svarstyti įgalinančios veiklos, artimų žmonių aplinka.

Atsisiuntimai

Publikuota

2015-09-23

Kaip cituoti

Surgėlienė, J., & Bankauskienė, N. (2015). Edukacinių aplinkų, įgalinančių mokinius svarstyti karjeros pasirinkimą, elementai. Pedagogika / Pedagogy, 119(3), 5–21. https://doi.org/10.15823/p.2015.019

Numeris

Skyriai

Straipsniai