Edukacinių aplinkų, įgalinančių mokinius svarstyti karjeros pasirinkimą, elementai
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2015.019Pagrindiniai žodžiai:
edukacinės aplinkos, svarstymas, įgalinimas svarstyti, karjeros pasirinkimasSantrauka
Straipsnyje aptariami edukacinių aplinkų, įgalinančių mokinius svarstyti karjeros pasirinkimą, elementai. Pateikiami empirinio kokybinio tyrimo rezultatai. Atskleidžiami pagrindiniai elementai: edukacinės institucijos įgalinimo sąlygos, ugdymo karjerai procese veikiantys subjektai, edukacinės technologijos, orientacija į mokinio pasirengimo svarstyti karjeros pasirinkimą lygį, svarstyti įgalinančios veiklos, artimų žmonių aplinka.
Atsisiuntimai
Publikuota
2015-09-23
Kaip cituoti
Surgėlienė, J., & Bankauskienė, N. (2015). Edukacinių aplinkų, įgalinančių mokinius svarstyti karjeros pasirinkimą, elementai. Pedagogika / Pedagogy, 119(3), 5–21. https://doi.org/10.15823/p.2015.019
Numeris
Skyriai
Straipsniai