Matematikos konkurso kaip gabių vaikų ugdymo formos pasirinkimą lemiantys veiksniai: prof. J. Matulionio jaunųjų matematikų konkurso atvejo studija

Authors

  • Vilija Dabrišienė Kauno technologijos universitetas
  • Ona Visockienė Kauno technologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2015.045

Pagrindiniai žodžiai:

gabių mokinių ugdymas, matematikos konkursas

Santrauka

Straipsnyje analizuojami veiksniai, darantys įtaką mokinių pasirinkimui dalyvauti matematikos konkursuose. Suformuluotų hipotetinių veiksnių raiška nagrinėjama pristatant prof. J. Matulionio jaunųjų matematikų konkurso 1995–2013 m. statistinių duomenų ir konkurso dalyvių anketinės apklausos rezultatus, kurie rodo, kad mokinio apsisprendimą dažniau lemia vidiniai nei išoriniai veiksniai; patys stipriausi išoriniai veiksniai susiję su konkrečiose vietovėse ar mokyklose esančiomis bendruomenėmis.

Atsisiuntimai

Publikuota

2015-12-18

Kaip cituoti

Dabrišienė, V., & Visockienė, O. (2015). Matematikos konkurso kaip gabių vaikų ugdymo formos pasirinkimą lemiantys veiksniai: prof. J. Matulionio jaunųjų matematikų konkurso atvejo studija. Pedagogika, 120(4), 154–168. https://doi.org/10.15823/p.2015.045

Numeris

Skyriai

Straipsniai