Matematikos konkurso kaip gabių vaikų ugdymo formos pasirinkimą lemiantys veiksniai: prof. J. Matulionio jaunųjų matematikų konkurso atvejo studija
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2015.045Pagrindiniai žodžiai:
gabių mokinių ugdymas, matematikos konkursasSantrauka
Straipsnyje analizuojami veiksniai, darantys įtaką mokinių pasirinkimui dalyvauti matematikos konkursuose. Suformuluotų hipotetinių veiksnių raiška nagrinėjama pristatant prof. J. Matulionio jaunųjų matematikų konkurso 1995–2013 m. statistinių duomenų ir konkurso dalyvių anketinės apklausos rezultatus, kurie rodo, kad mokinio apsisprendimą dažniau lemia vidiniai nei išoriniai veiksniai; patys stipriausi išoriniai veiksniai susiję su konkrečiose vietovėse ar mokyklose esančiomis bendruomenėmis.
Atsisiuntimai
Publikuota
2015-12-18
Kaip cituoti
Dabrišienė, V., & Visockienė, O. (2015). Matematikos konkurso kaip gabių vaikų ugdymo formos pasirinkimą lemiantys veiksniai: prof. J. Matulionio jaunųjų matematikų konkurso atvejo studija. Pedagogika, 120(4), 154–168. https://doi.org/10.15823/p.2015.045
Numeris
Skyriai
Straipsniai