Lietuvių šokamojo folkloro (žaidinimo) žanras: ugdymo ir terapijos aspektai

Authors

  • Solveiga Zvicevičienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Vilmantė Aleksienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2015.044

Pagrindiniai žodžiai:

etninė kultūra, lietuvių šokamasis folkloras, lietuvių liaudies žaidinimai, specialusis ugdymas, menų terapija

Santrauka

Šiandien liaudies kultūrą vertiname ne tik kaip išsaugotą kultūros paveldą, bet ir kaip prioritetinį bei reikšmingą mokomąjį dalyką. Tai užtikrina Etninės kultūros ugdymo metodinės rekomendacijos ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogams; Etninės kultūros ugdymo pagrindinio ir vidurinio ugdymo bendrosios programos, patvirtintos LR švietimo ir mokslo ministro įsakymu 2012 m. balandžio 12 d. Nr. V-651. Tarptautinio mokslo pasaulyje liaudies kultūra yra suvokiama ir kaip vientisa sistema, ir kaip atskiros substruktūros, tyrinėjamos įvairiausiose pažinimo srityse. Viena iš substruktūrų – tai lietuvių liaudies žaidinimai, priskiriami šokamajam-žaidybiniam folkloro žanrui1. Šiame straipsnyje analizuojamos žaidinimo taikymo galimybės tobulinant vaiko, turinčio specialiųjų poreikių, ugdymo ir terapijos metodikas.

Atsisiuntimai

Publikuota

2015-12-18

Kaip cituoti

Zvicevičienė, S., & Aleksienė, V. (2015). Lietuvių šokamojo folkloro (žaidinimo) žanras: ugdymo ir terapijos aspektai. Pedagogika / Pedagogy, 120(4), 142–153. https://doi.org/10.15823/p.2015.044

Numeris

Skyriai

Straipsniai