Mokytojų taikomi paramos būdai žemos savigarbos ir patyčias patiriantiems paaugliams

Authors

  • Asta Meškauskienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Marijona Barkauskaitė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2015.043

Pagrindiniai žodžiai:

patyčios,, žema savigarba, paramos būdai

Santrauka

Patyčių problema išlieka viena aktualiausių socialinių problemų Lietuvos mokyklose. Sukaupta kovos su patyčiomis patirtis įgalina tobulinti esamus, numatyti naujus patyčių problemos įveikimo būdus. Šio straipsnio tikslas – išsiaiškinanti, kokius paramos būdus taiko mokytojai žemos savigarbos ir patyčias patiriantiems paaugliams. Remiantis kokybiniame tyrime dalyvavusių mokytojų požiūriu, jog žemos savigarbos ir patyčias patiriančiam paaugliui veiksmingiausias paramos būdas yra mokyklos bendruomenės, klasės kolektyvinės atsakomybės ugdymas, taip pat ir kiekvieno, bendraujančio su žemos savigarbos bei patyčias patiriančiu paaugliu, asmeninės atsakomybės ugdymas.

Atsisiuntimai

Publikuota

2015-12-18

Kaip cituoti

Meškauskienė, A., & Barkauskaitė, M. (2015). Mokytojų taikomi paramos būdai žemos savigarbos ir patyčias patiriantiems paaugliams. Pedagogika / Pedagogy, 120(4), 130–141. https://doi.org/10.15823/p.2015.043

Numeris

Skyriai

Straipsniai