Lietuvos kolegijų nuotolinių studijų e. mokymosi formų ir priemonių analizė

Authors

  • Vida Navickienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Brigita Vainorytė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2015.039

Pagrindiniai žodžiai:

koleginis aukštasis mokslas, nuotolinis mokymasis, e. mokymosi priemonės

Santrauka

Straipsnyje yra aptariama kolegijose vykdomų nuotolinių studijų plėtra, privačių ir valstybinių kolegijų e. mokymosi formų panašumai bei skirtumai, pristatoma išsami Lietuvos kolegijų nuotolinių studijų skyrių vykdoma veikla. Analizuojant atliktą kiekybinį tyrimą įvertinama nuotolinėse studijose naudojamų mokymosi priemonių kokybė bei pateikiami siūlymai dėl e. mokymosi priemonių tobulinimo siekiant atliepti aukštajam mokslui keliamus reikalavimus.

Atsisiuntimai

Publikuota

2015-12-18

Kaip cituoti

Navickienė, V., & Vainorytė, B. (2015). Lietuvos kolegijų nuotolinių studijų e. mokymosi formų ir priemonių analizė. Pedagogika / Pedagogy, 120(4), 73–88. https://doi.org/10.15823/p.2015.039

Numeris

Skyriai

Straipsniai