Lietuvos kolegijų nuotolinių studijų e. mokymosi formų ir priemonių analizė
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2015.039Pagrindiniai žodžiai:
koleginis aukštasis mokslas, nuotolinis mokymasis, e. mokymosi priemonėsSantrauka
Straipsnyje yra aptariama kolegijose vykdomų nuotolinių studijų plėtra, privačių ir valstybinių kolegijų e. mokymosi formų panašumai bei skirtumai, pristatoma išsami Lietuvos kolegijų nuotolinių studijų skyrių vykdoma veikla. Analizuojant atliktą kiekybinį tyrimą įvertinama nuotolinėse studijose naudojamų mokymosi priemonių kokybė bei pateikiami siūlymai dėl e. mokymosi priemonių tobulinimo siekiant atliepti aukštajam mokslui keliamus reikalavimus.
Atsisiuntimai
Publikuota
2015-12-18
Kaip cituoti
Navickienė, V., & Vainorytė, B. (2015). Lietuvos kolegijų nuotolinių studijų e. mokymosi formų ir priemonių analizė. Pedagogika / Pedagogy, 120(4), 73–88. https://doi.org/10.15823/p.2015.039
Numeris
Skyriai
Straipsniai