Rašymo įgūdžių tobulinimas taikant studentų tarpusavio vertinimo metodą
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2015.038Pagrindiniai žodžiai:
studentų tarpusavio vertinimo (kolegų recenzavimo) metodas, kolegialusis mokymasis, rašymo įgūdžių tobulinimas, kiekybinis metodas, kokybinis metodasSantrauka
Lietuvoje tarpusavio vertinimo metodas menkai tyrinėtas. Užsienyje plačiau nagrinėta šio metodo nauda studento atlikto vertinimo (recenzijos) gavėjui, bet ne pačiam recenzentui. Straipsnyje pateikiami Klaipėdos universitete (KU) atlikto kiekybinio ir kokybinio tyrimo apie šio metodo naudą tobulinant rašymo įgūdžius rezultatai, paremti anglų filologijos I kurso studentų recenzijomis, apklausa ir refleksijomis.
Atsisiuntimai
Publikuota
2015-12-18
Kaip cituoti
Čėsnienė, Žaneta. (2015). Rašymo įgūdžių tobulinimas taikant studentų tarpusavio vertinimo metodą. Pedagogika / Pedagogy, 120(4), 61–72. https://doi.org/10.15823/p.2015.038
Numeris
Skyriai
Straipsniai