Rašymo įgūdžių tobulinimas taikant studentų tarpusavio vertinimo metodą

Authors

  • Žaneta Čėsnienė Klaipėdos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2015.038

Pagrindiniai žodžiai:

studentų tarpusavio vertinimo (kolegų recenzavimo) metodas, kolegialusis mokymasis, rašymo įgūdžių tobulinimas, kiekybinis metodas, kokybinis metodas

Santrauka

Lietuvoje tarpusavio vertinimo metodas menkai tyrinėtas. Užsienyje plačiau nagrinėta šio metodo nauda studento atlikto vertinimo (recenzijos) gavėjui, bet ne pačiam recenzentui. Straipsnyje pateikiami Klaipėdos universitete (KU) atlikto kiekybinio ir kokybinio tyrimo apie šio metodo naudą tobulinant rašymo įgūdžius rezultatai, paremti anglų filologijos I kurso studentų recenzijomis, apklausa ir refleksijomis.

Atsisiuntimai

Publikuota

2015-12-18

Kaip cituoti

Čėsnienė, Žaneta. (2015). Rašymo įgūdžių tobulinimas taikant studentų tarpusavio vertinimo metodą. Pedagogika / Pedagogy, 120(4), 61–72. https://doi.org/10.15823/p.2015.038

Numeris

Skyriai

Straipsniai