Daktarės Meilės Lukšienės mokymo tęstinumas valstybinėje švietimo strategijoje

Authors

  • Ričardas Ališauskas Švietimo ir mokslo ministerija
  • Rita Dukynaitė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2015.035

Pagrindiniai žodžiai:

švietimo politika, politikos tęstinumas, ilgalaikė švietimo strategija, švietimo kontekstualumas ir generatyvumas, humaniškumas ir demokratiškumas, Meilės Lukšienės mokslinis palikimas

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjami habil. daktarės Meilės Lukšienės darbai Valstybinės švietimo 2013–2022 metų strategijos kontekste. Siekiama įvertinti M. Lukšienės mokslinės minties palikimo ilgaamžiškumo ir tęstinumo potencialą, atskleisti, ar M. Lukšienės darbai tebėra aktualūs dabartinei Valstybinei švietimo strategijai įgyvendinti. Kartu pateikiama Valstybinės švietimo strategijos originali interpretacija Valstybės pažangos strategijos kontekste ir švietimo strategijos keliami aktualiausi uždaviniai mokyklai.

Atsisiuntimai

Publikuota

2015-12-18

Kaip cituoti

Ališauskas, R., & Dukynaitė, R. (2015). Daktarės Meilės Lukšienės mokymo tęstinumas valstybinėje švietimo strategijoje. Pedagogika / Pedagogy, 120(4), 5–20. https://doi.org/10.15823/p.2015.035

Numeris

Skyriai

Straipsniai