Daktarės Meilės Lukšienės mokymo tęstinumas valstybinėje švietimo strategijoje
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2015.035Pagrindiniai žodžiai:
švietimo politika, politikos tęstinumas, ilgalaikė švietimo strategija, švietimo kontekstualumas ir generatyvumas, humaniškumas ir demokratiškumas, Meilės Lukšienės mokslinis palikimasSantrauka
Straipsnyje nagrinėjami habil. daktarės Meilės Lukšienės darbai Valstybinės švietimo 2013–2022 metų strategijos kontekste. Siekiama įvertinti M. Lukšienės mokslinės minties palikimo ilgaamžiškumo ir tęstinumo potencialą, atskleisti, ar M. Lukšienės darbai tebėra aktualūs dabartinei Valstybinei švietimo strategijai įgyvendinti. Kartu pateikiama Valstybinės švietimo strategijos originali interpretacija Valstybės pažangos strategijos kontekste ir švietimo strategijos keliami aktualiausi uždaviniai mokyklai.
Atsisiuntimai
Publikuota
2015-12-18
Kaip cituoti
Ališauskas, R., & Dukynaitė, R. (2015). Daktarės Meilės Lukšienės mokymo tęstinumas valstybinėje švietimo strategijoje. Pedagogika / Pedagogy, 120(4), 5–20. https://doi.org/10.15823/p.2015.035
Numeris
Skyriai
Straipsniai