Studentų pedagoginio bendravimo gebėjimų ugdymas(is) atliekant pedagoginę praktiką, mentorių požiūriu

Authors

  • Kristina Viršulienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2016.07

Pagrindiniai žodžiai:

pedagoginių studijų studentų ugdymas(is), pedagoginio bendravimo gebėjimai, pedagoginė praktika, mentorius

Santrauka

Šiame straipsnyje nagrinėjama studentų pasirengimo pedagoginiam bendravimui tema. Svarstomi pedagoginio bendravimo gebėjimų ugdymo(si) ir vertinimo problemų klausimai. Empiriniame tyrime taikytu interviu metodu atskleistas studentų pedagoginei praktikai vadovavusių mentorių požiūris į pedagoginio bendravimo ugdymą(si). Pateikiama gautų duomenų analizė: atskleidžiamas mentorių požiūris į studentų patiriamų sunkumų bendraujant su mokiniais priežastis bei aptariami veiksniai, lemiantys studentų pasirengimą pedagoginiam bendravimui, atliekant pedagoginę praktiką.

Atsisiuntimai

Publikuota

2016-04-22

Kaip cituoti

Viršulienė, K. (2016). Studentų pedagoginio bendravimo gebėjimų ugdymas(is) atliekant pedagoginę praktiką, mentorių požiūriu. Pedagogika / Pedagogy, 121(1), 101–112. https://doi.org/10.15823/p.2016.07

Numeris

Skyriai

Straipsniai