Santykiai mokykloje: išorinis vertinimas

Authors

  • Elvyda Martišauskienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Snieguolė Vaičekauskienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2016.06

Pagrindiniai žodžiai:

moral values, relationships at school, attitudes of parents, students and external evaluators about relationships at school, lesson

Santrauka

Humaniški santykiai mokykloje kuria palankų mikroklimatą mokymuisi, sudaro tinkamas sąlygas asmenybės tapsmui. Straipsnyje analizuojamas mokinių, jų tėvų ir mokyklų veiklos kokybės išorės vertintojų požiūris, aptariama santykių šiuolaikinėje mokykloje situacija ir raiška. Išryškinamos svarbiausios santykių tendencijos, aktualios visiems mokyklos bendruomenės nariams, iškeliamos aktualios ugdymo problemos.

Atsisiuntimai

Publikuota

2016-04-22

Kaip cituoti

Martišauskienė, E. ., & Vaičekauskienė, S. . (2016). Santykiai mokykloje: išorinis vertinimas. Pedagogika / Pedagogy, 121(1), 83–100. https://doi.org/10.15823/p.2016.06

Numeris

Skyriai

Straipsniai