Mokytojo reflektyviosios praktikos samprata ir turinys: nuo veiklos impulsyvumo link asmeninio ir profesinio tobulėjimo
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2016.04Pagrindiniai žodžiai:
reflektyvioji praktika, profesinė veikla, asmeninis ir profesinis tobulėjimas, mokytojasSantrauka
Straipsnyje atskleidžiama mokytojo reflektyviosios praktikos samprata ir turinys. Siekta išanalizuoti reflektyviosios praktikos sampratą mokytojo profesinės veiklos kontekste, išskiriant esmines koncepto charakteristikas: požymius, ištakas, pasekmes, atliekant mokslinės literatūros sisteminę analizę, taikant Rodgerso koncepto raidos analizės metodą. Teorinė mokytojo reflektyviosios praktikos koncepto raidos analizė sudarė sąlygas išskirti požymius, tiesiogiai siejamus su patirtiniu mokymusi, giliu kritiniu mąstymu, asmeninių veiksmų tyrinėjimu, profesiniu ir asmeniniu tobulėjimu.
Atsisiuntimai
Publikuota
2016-04-22
Kaip cituoti
Bubnys, R., & Kairienė, A. (2016). Mokytojo reflektyviosios praktikos samprata ir turinys: nuo veiklos impulsyvumo link asmeninio ir profesinio tobulėjimo. Pedagogika / Pedagogy, 121(1), 53–69. https://doi.org/10.15823/p.2016.04
Numeris
Skyriai
Straipsniai