Mokytojo reflektyviosios praktikos samprata ir turinys: nuo veiklos impulsyvumo link asmeninio ir profesinio tobulėjimo

Authors

  • Remigijus Bubnys Šiaulių universitetas
  • Aida Kairienė Šiaulių universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2016.04

Pagrindiniai žodžiai:

reflektyvioji praktika, profesinė veikla, asmeninis ir profesinis tobulėjimas, mokytojas

Santrauka

Straipsnyje atskleidžiama mokytojo reflektyviosios praktikos samprata ir turinys. Siekta išanalizuoti reflektyviosios praktikos sampratą mokytojo profesinės veiklos kontekste, išskiriant esmines koncepto charakteristikas: požymius, ištakas, pasekmes, atliekant mokslinės literatūros sisteminę analizę, taikant Rodgerso koncepto raidos analizės metodą. Teorinė mokytojo reflektyviosios praktikos koncepto raidos analizė sudarė sąlygas išskirti požymius, tiesiogiai siejamus su patirtiniu mokymusi, giliu kritiniu mąstymu, asmeninių veiksmų tyrinėjimu, profesiniu ir asmeniniu tobulėjimu.

Atsisiuntimai

Publikuota

2016-04-22

Kaip cituoti

Bubnys, R., & Kairienė, A. (2016). Mokytojo reflektyviosios praktikos samprata ir turinys: nuo veiklos impulsyvumo link asmeninio ir profesinio tobulėjimo. Pedagogika / Pedagogy, 121(1), 53–69. https://doi.org/10.15823/p.2016.04

Numeris

Skyriai

Straipsniai