Pradinių klasių mokytojų mokymosi darbovietėje dimensijų raiškos suvokimas
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2016.03Pagrindiniai žodžiai:
pradinė mokykla, mokytojų mokymasis darbo vietoje, informalus mokytojų mokymasis, kvalifikacijos tobulinimasSantrauka
Straipsnyje analizuojami mokytojų mokymosi darbovietėje teoriniai aspektai ir, remiantis teorinės literatūros analize, išskiriamos esminės dimensijos, charakterizuojančios pradinių klasių mokytojų mokymąsi darbovietėje. Taip pat pateikiami empirinio tyrimo, kuriame dalyvavo 151 respondentas, rezultatai, atskleidžiantys, kaip mokytojai vertina išskirtų mokymosi darbovietėje dimensijų raišką ir kaip šį jų vertinimą lemia amžius, darbo stažas, išsilavinimas, įgyta kvalifikacinė kategorija ir pasitenkinimas / nepasitenkinimas profesine veikla.
Atsisiuntimai
Publikuota
2016-04-22
Kaip cituoti
Bakutytė, R., & Ušeckienė, L. (2016). Pradinių klasių mokytojų mokymosi darbovietėje dimensijų raiškos suvokimas. Pedagogika / Pedagogy, 121(1), 41–52. https://doi.org/10.15823/p.2016.03
Numeris
Skyriai
Straipsniai