Mokinių lyderystės gebėjimų skatinimas muzikine projektine veikla

Authors

  • Rasa Kirliauskienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Lijana Stakauskaitė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2016.39

Pagrindiniai žodžiai:

lyderystė, mokinių lyderystė, muzikinė projektinė veikla, lyderystės gebėjimų skatinimas

Santrauka

Straipsnyje analizuojamos mokinių lyderystės gebėjimų skatinimo galimybės. Mokinių lyderystės gebėjimams atskleisti pasirinktas muzikinis projektas. Atliktas lyderystės gebėjimų skatinimo muzikine projektine veikla tyrimas, kuriame respondentais buvo kolektyvų vadovai ir projekte dalyvavę mokiniai. Tyrimo duomenys parodė, kad dalyvaujant muzikiniuose projektuose skatinami lyderystės gebėjimai: vadovavimas, veiklos planavimas, kitų mokymas. Mokinių nuomone, dalyvavimas muzikiniame projekte pasireiškia dėmesio poreikiu, tikslo siekimu, atkaklumu, bendravimu.

Atsisiuntimai

Publikuota

2016-09-02

Kaip cituoti

Kirliauskienė, R. ., & Stakauskaitė, L. (2016). Mokinių lyderystės gebėjimų skatinimas muzikine projektine veikla. Pedagogika / Pedagogy, 123(3), 148–158. https://doi.org/10.15823/p.2016.39

Numeris

Skyriai

Straipsniai