Pasitikėjimo fenomenas švietimo politikoje

Authors

  • Eglė Pranckūnienė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2016.38

Pagrindiniai žodžiai:

švietimo kaita, reforma, švietimo politika, švietimo praktikai, pasitikėjimas, profesinis kapitalas

Santrauka

Pasitikėjimas persmelkia visus mūsų gyvenimo socialinius ryšius. Jis „sulipdo“ mūsų visuomenes, sujungia arba suardo vyriausybes, verslą bei kitas socialines struktūras. Pasitikėjimas yra būtinas elementas, padedantis žmonėms pasikliauti visuomene arba institucijomis, inicijuojančiomis pokyčius. Sparčios švietimo kaitos etapais išgyvenama pasitikėjimo krizė: švietimo politikos formuotojai nepasitiki praktikais, o praktikai nepasitiki švietimo reformų pagrįstumu ir būtinumu. Straipsnyje analizuojama, kaip pasitikėjimo fenomenas atsispindi švietimo politikos sprendimuose, kokios yra tarptautinės ir Lietuvos švietimo kaitos tendencijos pasitikėjimo aspektu.

Atsisiuntimai

Publikuota

2016-09-02

Kaip cituoti

Pranckūnienė, E. . (2016). Pasitikėjimo fenomenas švietimo politikoje. Pedagogika / Pedagogy, 123(3), 139–147. https://doi.org/10.15823/p.2016.38

Numeris

Skyriai

Straipsniai