Skaitmeninių žaidimų taikymo galimybės įgyvendinant dailės mokomojo dalyko Curriculum
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2016.37Pagrindiniai žodžiai:
skaitmeniniai žaidimai, dailės mokymas, dailės curriculum, inovatyvi mokymo(si) priemonėSantrauka
Straipsnyje analizuojamos skaitmeninių žaidimų taikymo galimybės siekiant kokybiškai įgyvendinti dailės curriculum. Apibrėžiamos skaitmeninio žaidimo, žaidimais grįsto mokymo, rimtų žaidimų sampratos. Pateikiama skaitmeninių žaidimų kaip šiuolaikinio meno studija / analizė. Skaitmeniniai žaidimai analizuojami kaip dailės raiškos bei kaip dailės pamokai motyvuojanti priemonė.
Atsisiuntimai
Publikuota
2016-09-02
Kaip cituoti
Vitytė, B. (2016). Skaitmeninių žaidimų taikymo galimybės įgyvendinant dailės mokomojo dalyko Curriculum. Pedagogika / Pedagogy, 123(3), 120–138. https://doi.org/10.15823/p.2016.37
Numeris
Skyriai
Straipsniai