Skaitmeninių žaidimų taikymo galimybės įgyvendinant dailės mokomojo dalyko Curriculum

Authors

  • Birutė Vitytė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2016.37

Pagrindiniai žodžiai:

skaitmeniniai žaidimai, dailės mokymas, dailės curriculum, inovatyvi mokymo(si) priemonė

Santrauka

Straipsnyje analizuojamos skaitmeninių žaidimų taikymo galimybės siekiant kokybiškai įgyvendinti dailės curriculum. Apibrėžiamos skaitmeninio žaidimo, žaidimais grįsto mokymo, rimtų žaidimų sampratos. Pateikiama skaitmeninių žaidimų kaip šiuolaikinio meno studija / analizė. Skaitmeniniai žaidimai analizuojami kaip dailės raiškos bei kaip dailės pamokai motyvuojanti priemonė.

Atsisiuntimai

Publikuota

2016-09-02

Kaip cituoti

Vitytė, B. (2016). Skaitmeninių žaidimų taikymo galimybės įgyvendinant dailės mokomojo dalyko Curriculum. Pedagogika / Pedagogy, 123(3), 120–138. https://doi.org/10.15823/p.2016.37

Numeris

Skyriai

Straipsniai