Istorijos ir anglų kalbos studijų programos metavertinimas transformuojamojo ugdymo aspektu

Authors

  • Loreta Andziulienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2016.36

Pagrindiniai žodžiai:

transformuojamasis ugdymas, integruotas dalyko ir užsienio kalbos mokymas, mokytojų rengimas, curriculum

Santrauka

Integruotos dalyko ir užsienio kalbos (IDUKM) studijų programos – atsakas į globalizacijos nulemtus rinkos ir valstybės poreikių pokyčius. Užsienio kalbos įvardijimas XXI a. kompetencija reikalauja inovatyvių sprendimų ir mokytojų rengime. Pasitelkiant mokslinės literatūros, dokumentų analizės ir metaanalizės metodus straipsnyje analizuojama IDUKM mokytojus rengsianti Istorijos ir anglų kalbos pedagogikos studijų programa ir teigiama, kad tokios programos sudaro prielaidas aukštųjų mokyklų akademinės bendruomenės transformuojamajam ugdymuisi.

Atsisiuntimai

Publikuota

2016-09-02

Kaip cituoti

Andziulienė, L. . (2016). Istorijos ir anglų kalbos studijų programos metavertinimas transformuojamojo ugdymo aspektu. Pedagogika / Pedagogy, 123(3), 104–119. https://doi.org/10.15823/p.2016.36

Numeris

Skyriai

Straipsniai