Istorijos ir anglų kalbos studijų programos metavertinimas transformuojamojo ugdymo aspektu
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2016.36Pagrindiniai žodžiai:
transformuojamasis ugdymas, integruotas dalyko ir užsienio kalbos mokymas, mokytojų rengimas, curriculumSantrauka
Integruotos dalyko ir užsienio kalbos (IDUKM) studijų programos – atsakas į globalizacijos nulemtus rinkos ir valstybės poreikių pokyčius. Užsienio kalbos įvardijimas XXI a. kompetencija reikalauja inovatyvių sprendimų ir mokytojų rengime. Pasitelkiant mokslinės literatūros, dokumentų analizės ir metaanalizės metodus straipsnyje analizuojama IDUKM mokytojus rengsianti Istorijos ir anglų kalbos pedagogikos studijų programa ir teigiama, kad tokios programos sudaro prielaidas aukštųjų mokyklų akademinės bendruomenės transformuojamajam ugdymuisi.
Atsisiuntimai
Publikuota
2016-09-02
Kaip cituoti
Andziulienė, L. . (2016). Istorijos ir anglų kalbos studijų programos metavertinimas transformuojamojo ugdymo aspektu. Pedagogika / Pedagogy, 123(3), 104–119. https://doi.org/10.15823/p.2016.36
Numeris
Skyriai
Straipsniai