Vadovavimas mentorystei Vilniaus miesto bendrojo ugdymo mokyklose
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2016.33Pagrindiniai žodžiai:
vadovavimas, mentorystė, bendrojo ugdymo mokyklosSantrauka
Straipsnyje aptariama vadovo veikla vadovaujant mentorystei Vilniaus miesto bendrojo ugdymo mokyklose. Pristatomos įvairių autorių mokslinėje literatūroje pateikiamos mentorystės sampratos ir apibūdinami vadovo veiklos ypatumai vadovaujant mentorystės procesui mokykloje. Pateikiami kiekybinio ir kokybinio mentorystės tyrimų, atliktų Vilniaus miesto bendrojo ugdymo mokyklose, rezultatai. Išvadose konstatuojama, jog pasitvirtino dvi darbe keltos hipotezės: reglamentuojant mentorystės procesą mokykloje, pasiekiami rezultatai yra aiškūs ir gali būti įvertinami; vadovui pasirengus bei aktyviai dalyvaujant mentorystės procese, pasiekiami rezultatai labiau atitinka iškeltus tikslus.