Vadovavimas mentorystei Vilniaus miesto bendrojo ugdymo mokyklose

Authors

  • Rimantas Želvys Lietuvos edukologijos universitetas
  • Sonata Čigienė Vilniaus lietuvių namai

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2016.33

Pagrindiniai žodžiai:

vadovavimas, mentorystė, bendrojo ugdymo mokyklos

Santrauka

Straipsnyje aptariama vadovo veikla vadovaujant mentorystei Vilniaus miesto bendrojo ugdymo mokyklose. Pristatomos įvairių autorių mokslinėje literatūroje pateikiamos mentorystės sampratos ir apibūdinami vadovo veiklos ypatumai vadovaujant mentorystės procesui mokykloje. Pateikiami kiekybinio ir kokybinio mentorystės tyrimų, atliktų Vilniaus miesto bendrojo ugdymo mokyklose, rezultatai. Išvadose konstatuojama, jog pasitvirtino dvi darbe keltos hipotezės: reglamentuojant mentorystės procesą mokykloje, pasiekiami rezultatai yra aiškūs ir gali būti įvertinami; vadovui pasirengus bei aktyviai dalyvaujant mentorystės procese, pasiekiami rezultatai labiau atitinka iškeltus tikslus.

Atsisiuntimai

Publikuota

2016-09-02

Kaip cituoti

Želvys, R., & Čigienė, S. (2016). Vadovavimas mentorystei Vilniaus miesto bendrojo ugdymo mokyklose. Pedagogika / Pedagogy, 123(3), 55–66. https://doi.org/10.15823/p.2016.33

Numeris

Skyriai

Straipsniai