Hipotetinis mokymo(si) modelis matematiniame ugdyme taikant tyrimais grįstą mokymą(si)
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2016.32Pagrindiniai žodžiai:
tyrimų ir akademinio rašymo gebėjimai, tyrimais grįstas mokymas(is), tyrimų projektavimasSantrauka
Tyrimai rodo, kad studentai, turėdami nepakankamai išsiugdytus mokslinių tyrimų ir akademinio rašymo gebėjimus, dažnai susiduria su baigiamųjų darbų rengimo problemomis universitetuose. Pažymėtina, kad universitetai taip pat skiria nepakankamą dėmesį studentų akademinio rašymo gebėjimams ugdyti. Šiame straipsnyje pristatomas mokymo(si) modelis matematiniame ugdyme taikant tyrimais grįstą mokymą(si). Toks modelis sudarytų sąlygas studentams, būsimiesiems matematikos mokytojams, tobulinti mokslinių tyrimų ir akademinio rašymo gebėjimus. Tyrime dalyvavo keturiolika būsimųjų matematikos mokytojų iš Indonezijos. Tyrimas atliktas trimis etapais: pradinis tyrimo projektavimo etapas, mokymų ir eksperimentų etapas ir retrospektyvinės analizės etapas. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad sukurtas mokymosi modelis turi didžiulę įtaką būsimiesiems matematikos mokytojams tobulinant mokslinių tyrimų ir akademinio rašymo gebėjimus.