Kokybės užtikrinimas dviejuose Libano universitetuose ir jo poveikis studentų priėmimui
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2016.31Pagrindiniai žodžiai:
kokybė, kokybės priemonės, kokybės auditas, kokybės kontrolės ir kokybės reitingavimasSantrauka
Šio tyrimo tikslas yra išanalizuoti ir įvertinti dviejų privačių universitetų kokybės užtikrinimo priemones, tokias kaip kokybės auditas, kontrolė ir reitingas Libane, ir jų poveikį studentų priėmimui. Be to, siekiama aptarti ir įvertinti šių universitetų studijų programas. Galiausiai sukuriamos ir analizuojamos įvairios priemonės, kurios galėtų būti taikomos paslaugų kokybei šiuose universitetuose užtikrinti. Darbe tiriami privatūs Libano universitetai, kuriuose atskirai buvo apklausti 6 dekanai, 6 studijų programų vadovai ir 6 koordinatoriai. Taip pat remiamasi Libano Respublikos švietimo ir aukštojo mokslo ministerijos pateikiama informacija.
Atliktos kokybinių duomenų analizės rezultatai parodė, kad abu universitetai deda didžiules pastangas siekdami priimti naujus studentus. Jie visada atsižvelgia į kokybės auditą, kontrolę ir įvertinimą. Tai leidžia jiems būti vieniems geriausių universitetų Libane. Vienas universitetas buvo akredituotas 2015 m., todėl jam būtina tęsti kokybės kontrolę, kitas universitetas vis dar siekia akreditacijos.
Tyrimas užbaigiamas rekomendacijomis, skirtomis privatiems Libano universitetams.