Sociolingvistinių veiksnių įtaka rusiškų gimnazijų moksleivių lietuvių kalbos gramatiniam taisyklingumui
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2020.137.9Pagrindiniai žodžiai:
sociolingvistiniai veiksniai, dvikalbystė, lietuvių kalba, rusiškos gimnazijos, gramatinis taisyklingumas, objekto raiškaSantrauka
Straipsnyje analizuojama sociolingvistinių veiksnių įtaka rusiškų gimnazijų moksleivių lietuvių kalbos gramatiniam taisyklingumui. Apžvelgiama, kaip moksleiviai reiškia veiksmažodžio valdomą objektą skirtingo pobūdžio lietuvių kalbos užduotyse. Atlikta statistinė tiesinių mišriųjų modelių analizė atskleidė, kad tam, kaip taisyklingai moksleiviai reiškia objektą, poveikio turi amžius, kuriuo moksleiviai įsisavino lietuvių kalbą, dainų lietuvių kalba klausymosi įpročiai.
Atsisiuntimai
Publikuota
2020-06-04
Kaip cituoti
Bružaitė-Liseckienė, J. (2020). Sociolingvistinių veiksnių įtaka rusiškų gimnazijų moksleivių lietuvių kalbos gramatiniam taisyklingumui. Pedagogika / Pedagogy, 137(1), 156–175. https://doi.org/10.15823/p.2020.137.9
Numeris
Skyriai
Straipsniai